خانه ورزش اخبار ورزش برانکو: گسترش فولاد سخت می‌بازد

برانکو: گسترش فولاد سخت می‌بازد

0

برانکو: گسترش فولاد سخت می‌بازد

برانکو ایوانکوویچ پیش از دیدار هفته بیستم پرسپولیس مقابل گسترش فولاد در نشست خبری گفت: در اینجا از فرصت استفاده کرده و تسلیت خود را به مردم ایران بابت حادثه‌ای که برای کشتی سانچی به وجود آمد، اعلام می‌کنم. امیدوارم دیگر این حوادث تکرار نشود. با وجود این اتفاقات زندگی همچنان جاری است و ما فردا با گسترش فولاد بازی داریم، تیم خوبی که نسبت به پارسال تغییرات زیادی کرده است.

روند حرکتی گسترش فولاد با کریمی عالی بوده است و سخت می‌بازد
وی افزود: گسترش فولاد دو ماه پیش سرمربی خود را تغییر داد و فیروز کریمی هدایت این تیم را برعهده گرفت که روند حرکتی این تیم با او عالی بوده است. آنها ۲۰ امتیاز از هشت بازی اخیر خود کسب کرده‌اند، ضمن اینکه در پنج بازی گذشته سه برد، یک باخت و یک مساوی به دست آورده‌اند که نشان می‌دهد این تیم با سازماندهی خیلی خوب مقابل ما قرار خواهد گرفت و تیمی است که خیلی سخت می‌بازد. آنها قطعاً دنبال این هستند که فردا هم حداقل امتیاز را مقابل ما کسب کنند، اما ما فقط برای تثبیت پیروزی هفته قبل‌مان به میدان می‌رویم. اگرچه برای حریف احترام زیادی قائل هستیم.

همیشه به دنبال برد، برد و برد هستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت این تیم یادآور شد: در مورد تیم خودم باید بگویم که کمال و محسن ربیع‌خواه به علت محرومیت با ما نیستند. متأسفانه کمال به خاطر کم‌توجهی در استخر مصدوم شده و مدتی با ما نخواهد بود، اما خب نوراللهی عملاً می‌تواند در این بازی به میدان برود، بقیه نفرات هم سالم هستند. همیشه تکرار می‌کنم که هدف ما قهرمانی است و در هر بازی با شوق و اشتیاق برای بردن ظاهر می‌شویم. امتیاز گرفتن در اولویت ما در همه بازی‌های ماست، از این رو به دنبال برد، برد و برد هستیم. اطمینان دارم که فردا هواداران ما را تشویق خواهند کرد، به مانند قبل که کمک زیادی در کسب این نتایج به ما کردند، فردا هم از آنها دعوت می‌کنم که حضور هرچه بیشتری در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

عالیشاه بازیکن پرسپولیس است
برانکو در مورد اینکه گفته می‌شود امید عالیشاه قرار است به پرسپولیس برگردد، خاطرنشان کرد: در مورد عالیشاه خبر جدیدی ندارم و اطلاعاتم رسمی نیست و تا آنجا که می‌دانم او بازیکن پرسپولیس چون با باشگاه قرارداد دارد.

کامیابی‌نیا با بی احتیاطی بیشتر از همه به خودش ضربه زد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی، مبنی بر اینکه آیا او و باشگاه پرسپولیس قصد برخورد با کمال کامیابی‌نیا را ندارند، چرا که این بازیکن خارج از محل تمرین تیم دچار مصدومیت شده و با انجام یک کار غیرحرفه‌ای به خودش و پرسپولیس ضربه زده است، گفت: من کاملاً با نظر شما موافق هستم. بازیکن حرفه‌ای باید مسئول سلامتش باشد، نه تنها در زمین بازی و محل تمرین حتی در بیرون محل تمرین هم او باید کاملاً مراقب سلامتی خود باشد. کمال با این کار بیشتر از همه به خودش ضربه زد، چرا که او یک ماه خارج از تمرینات تیم خواهد بود و بعد از آن ما در مورد او تصمیم خواهیم گرفت، ضمن اینکه کمال نه تنها پاداش‌های برد تیم را از دست خواهد داد، تیم ملی را از دست خواهد داد و طبیعی است که از طرف ما نیز جریمه‌ای در انتظارش خواهد بود.

همچنان از تیم ملی حمایت می‌کنیم مثل سال پیش و ۲ سال گذشته
وی درباره برنامه‌های تیم ملی و تداخل احتمالی آن با برنامه‌های پرسپولیس گفت: کی‌روش تمام برنامه‌ریزی‌ها را از قبل برای تیم ملی کرده است و طبیعتاً ایشان با برنامه‌ریزی منظمی که آماده کرده کار خود را پیش می‌برد، در کنار این مسئله ما هم نه فقط الان بلکه به مانند سال پیش و دو سال گذشته و در هر لحظه همچنان از تیم ملی حمایت خواهیم کرد و هیچ موقع بازیکنان را از حضور در اردوی تیم ملی منع نخواهیم کرد. طبیعی است که تیم ملی برای هر بازیکنی اولویت است و همه ما به نتایج تیم ملی افتخار خواهیم کرد و این انتظار را داریم که در آینده به نتایج خوبی برسد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در واکنش به سوال عجیب یکی از خبرنگاران درباره اینکه وضعیت انتقال طارمی به الغرافه به کجا رسید و احتمال بازگشت او به پرسپولیس وجود دارد یا نه، گفت: این قضیه برای من تمام شده است و نمی‌دانم شما چرا این سؤالی را می‌پرسید!

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *