«برایان دی پالما» فیلم ترسناکی بر اساس رسوایی واینستین می‌سازد

«برایان دی پالما» یکی از اساتید ژانر وحشت با الهام از اخبار و حواشی پیرامون «هاروی واینستین» فیلم ترسناک دیگری به نگارش درمی‌آورد. کارگردان «کری» در مصاحبه با روزنامه فرانسوی «پاریسی» فاش کرده است که در فیلم جدید خود به آزارهای جنسی واینستین می‌پردازد. شخصیت واینستین در این فیلم حضور ندارد اما روایت فیلم از او الهام گرفته خواهد شد.

دی پالما در این باره می‌گوید، «در حال نگارش فیلمنامه جدیدی در مورد این حوادث هستم و در این پروژه با یک تهیه کننده فرانسوی همکاری می‌کنم. کاراکتر من هاروی واینستین نام نخواهد داشت، اما این پروژه یک فیلم ترسناک است با یک شخصیت متجاوز جنسی و حوادث آن هم در صنعت فیلمسازی به وقوع می‌پیوندد.»

فیلم دی پالما تنها اثری نیست که بر اساس واینستین و الگوی آزار جنسی او ساخته می‌شود. «دیوید ممت» نمایشنامه نویس نیز در حال کار بر روی یک نمایش برادوی  مرتبط با واینستین است. وی به تازگی فیلمبرداری «دومینو» با بازی «نیکلای کاستر-والدو» و «کاریس ون هوتن» و «گای پیرس» را به پایان برده و منتظر تعیین تاریخ اکران آن است. «دومینو» علیرغم اینکه گفته می‌شد به جشنواره کن امسال می‌رسد اما برای نمایش آماده نشد. دی پالما در مورد این فیلم اعلام کرده بود که پروژه با مسائل و مشکلات مالی دست به گریبان است و برخی از عوامل حقوقی دریافت نکرده‌اند و همین مسئله اکرانش را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *