به تازگی اعلام شده است که در آینده، محصولات زیادی برای بازی مورد انتظار Assassin’s Creed: Origins منتشر خواهد شد. جزئیات بیشتر در ادامه قابل مشاهد است.

همان طور که می‌دانید، بازی مورد انتظار Assassin’s Creed: Origins، در جریان کنفرانس یوبی‌سافت در رویداد E3 2017 معرفی شد و توانست نظر همگان را به خود جلب کند.

حال بعد از گذشت مدتی و با انتشار اطلاعات بیشتر از بازی، به تازگی اعلام شده است که محصولات زیادی از جمله راهنمای گذر مراحل، کتاب طراحی‌های هنری بازی و شخصیت‌ها و کامیک‌های مخصوص این نسخه برای بازی منتشر خواهند شد.

در ادامه سازندگان افزودند:

جهان و دنیای بازی Assassin’s Creed: Origins بسیار بزرگ تر و وسیع تر از آن است که شما فکر می‌کنید، شما در این جهان بزرگ می‌توانید به جستجو و پیدا کردن اثرات بزرگ زیادی دست پیدا کنید. کامیک‌های مخصوص و کاربردی، کتاب طراحی‌های شخصیت‌های بازی، مناظر و محیط‌های زیبای مصر و یک راهنمای ویژه برای سپری کردن مراحل بازی با بالاترین جزئیات، می‌تواند یک فرصت فوق العاده برای بازیکنان و طرفداران حرفه ای و سینه‌چاک این بازی باشد.

تا الان رما‌ن‌های زیادی برای سری بازی Assassin’s Creed به دست نویسنده توامند یعنی اولیور بودن (Oliver Bowden)، نوشته شده است، که رمان جدید نسخه Assassin’s Creed: Origins نیز به قلم این فرد نوشته خواهد شد. بازیکنان با مطالعه این رمان می‌توانند به خوبی با داستان و ماجرا های مصر باستان آشنا شوند.

همچنین آنا تویل (Anne Toole)، وظیفه نوشتن کامیک های بازی را به عهده دارد که به سرگذشت اولین فرقه های اساسین ها میپردازد. کتاب هنری بازی نیز، تصاویر و طراحی های بسیار زیبایی از شخصیت ها، معماری ساختمان های مصر، مکان های رمز آلود این سرزمین و تصاویر مفهمومی حیرت انگیزی را شامل میشود.

و در آخر یک راهنمای مخصوص برای سپری کردن مراحل بازی، با بالا ترین دقت از قبیل: استفاده درست از منابع، اسلحه‌ها و ابزار‌های در دسترس بازیکن در طول داستان بازی، آیتم‌های قابل جمع آوری و مکان آن‌ها و  نقشه‌های راهنمای منطقه‌های شهر، در اختیار خریداران این محصولات خواهد بود.

البته با تمامی این تفاصیر، یوبی سافت هنوز تاریخ انتشاری برای این محصولات و کتاب‌ها مشخص نکرده و قیمت آن‌ها نیز، نا مشخص است.

عنوان Assassin’s Creed: Origins، در تاریخ ۲۷ اکتبر مصادف با ۵ آبان ماه، برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

گیمفا  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *