«برد پیت» پیش از جدایی از Almost Famous چهار ماه با کارگردان وقت گذرانده است

«راسل هاموند» در فیلم «تقریباً معروف» (Almost Famous) یکی از نقش‌هایی است که دوران بازیگری «بیلی کروداپ» را تعریف می‌کند، اما «کامرون کرو» نویسنده و کارگردان این فیلم چهار ماه برای خلق و پردازش این شخصیت با «برد پیت» وقت صرف کرده بود. پیت اولین انتخاب کرو و «گیل لوین» مسئول انتخاب بازیگر فیلم بود. وقتی «پاتریک فاگیت» جوان برای بازی در نقش «ویلیام میلر» تست بازیگری داد، پیت هنوز قرار بود در این فیلم بازی کند. فاگیت به‌تازگی در مصاحبه با «آپراکس» از اولین ملاقات خود با پیت گفته است.

فاگیت می‌گوید: «وارد شدم و کامرون مرا به برد معرفی کرد. در دفتر کامرون نشسته بود و می‌توانست تشخیص دهد که مضطرب هستم، اما برای شروع کار هیجان‌زده نیز بودم. برد شروع کرد به حرف زدن در مورد پلی‌استیشن و گفت: «هی رفیق، من دارم «اسکیت‌سواران جذاب» (Cool Boarders) را بازی می‌کنم. تو هم بازی کرده‌ای؟» من هم تا حد مرگ بازی کرده بودم. این بود که گفتم: «خوب، آقای پیت، می‌توانم فلان ترفند‌ها را بزنم.» گفت: «عجب، واقعاً می‌توانی انجامش دهی؟ من فقط فلان کار را می‌توانم انجام دهم.» سر بحث را با این بازی باز کرد اما با من وقت گذران تا مرا بشناسد و از اضطراب من کم کند.»

فاگیت ادامه می‌دهد: «در ضمن، کامرون اتاق را ترک کرده بود. ما را معرفی کرد و رفت تا ما ۱۵ دقیقه با هم حرف بزنیم. بعد برگشت و سپس وقت آن رسیده بود تا صحنه‌ای بازی کنیم. یادم هست که بسیار لذت‌بخش بود. و فکر می‌کنم در آن زمان «کیت هادسون» برای نقش «پنی» انتخاب شده بود. با کیت صحنه‌ای آزمایشی بازی کردم و بعد به یوتا برگشتم.»

کرو سال گذشته در یکی از اپیزودهای پادکست «خواستگاه تقریباً معروف» گفته بود که وقتی «برد پیت» به اطلاعش رسانده نمی‌تواند در «تقریباً معروف» بازی کند گریه کرده است. این کارگردان توضیح داده بود: «می‌دانستم که [برد پیت] هیچ‌گاه کاملاً عاشق آن شخصیت نشده بود. از ایده شخصیت خوشش آمده بود. اما در فیلمنامه به اندازه کافی برایش جذاب نبود.»

در سال‌های اخیر گزارش شده بود که پیت به دلایل مالی از «تقریباً معروف» جدا شده، اما کرو می‌گوید از خود پیت شنیده که این شایعه‌ها صحت ندارند: «فکر می‌کنم از اختلاف سنی میان شخصیت راسل و پنی لین معذب بود.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *