همه‌ی ما به خوبی با وب سایت معروف ویکیپدیا آشنا هستیم. این وب سایت به شکلی جامع انواع اقسام مقالات علمی و آموزشی را ارائه می‌کند و توانسته تبدیل به یکی از بزرگترین منابع در این زمینه شود. چند سال پیش برای اولین بار ویکیپدیا با ساخت اپلیکیشنی وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شد و در مدت زمان کمی میلیون‌ها بار دانلود شد. اگر این اپلیکیشن را در گوشی خود نصب کنید می‌توانید میان هزاران مقاله به جستجو پرداخته و حتی به شکل آفلاین به مطالعه آن‌ها بپردازید.

با دیجی رو همراه باشید تا اپلیکیشن ویکیپدیا را بررسی کنیم.

پادشاه دنیای مقالات باشید

بعد از نصب برنامه تنها کافی است در نوار جستجوی وسط صفحه کلمه و یا مقاله مورد نظر خود را به هر زبانی که می‌خواهید جستجو کرده و مقاله را مطالعه کنید. اگر در همین صفحه اصلی را به سوی راست اسکرول کنید گزینه‌هایی از قبیل تاریخچه‌ی جستجو و مطالعه مقالات، لیست مقاله‌های نشانهگذاری شده و تنظیمات در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

در پایین نوار جستجو با اسکرول کردن به سمت پایین شما می‌توانید لیست مقالات محبوب و جدید این وب سایت را به شکل کامل و به زبان‌های مختلف مطالعه کنید. از نکات ویژه و مهم این اپلیکیشن باید به انتخاب زبان مقاله در زمان جستجو اشاره کرد. وقتی که در حال مطالعه یک مقاله هستید می‌توانید آن را به اشتراک گذاشته و یا حتی متن آن را کپی کنید.

اپلیکیشن ویکیپدیا این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که چند مقاله را همزمان در تب‌های مختلف داشته باشید.

در سمت راست و پایین گزینه‌ای سبز رنگ قرار گرفته و با لمس آن می‌توانید قسمت‌های مختلف مقاله مورد نظر را به شکل بخش بخش مطالعه کرده و با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید. اگر به مطالعه مقالات مختلف علاقه مند هستید به‌وسیله‌ی اپلیکیشن ویکیپدیا می‌توانید در هر زمانی به هزاران مقاله دسترسی داشته باشید.

کافه بازار

digiro

insta-tanikal
  • Wiki

    ویکیپدیا اکنون در دارک وب نیز در دسترس است

    ویکیپدیا اکنون در دارک وب نیز در دسترس است ویکیپدیا به دلیل ماهیت خاص خود، هرگز منبعی قابل…
  • Wiki

    Wikipedia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *