بازی NieR: Automata یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال برای آن دسته از کاربرانی بود که عاشق بازی‌های ژاپنی و اکشن نقش آفرینی هستند. با این که استودیو پلاتینیوم گیمز، سازنده این بازی، در اوایل سال جاری میلادی با حواشی روبرو شد ولی قول داده بود که بازی NieR: Automata می‌تواند هدیه خوبی برای طرفداران این استودیو باشد.

نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی امروز روانه بازار شده است و با توجه به نمرات و دیدگاه‌های سایت‌های معتبر دنیا و همچنین متای ۹۰، می‌توان امید این را داشت که استودیو پلاتینیم گیمز به خوبی به وعده‌های خود عمل کرده و با یک بازی خوش ساخت طرف هستیم. در ادامه با زومجی و نگاهی به نمرات و دیدگاه‌های سایت‌های معتبر دنیا در مورد بازی NieR: Automata همراه باشید.

NieR: Automata

  • سازنده: پلاتینیوم گیمز
  • پلتفرم: پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی
  • سبک: اکشن نقش آفرینی
  • تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ماه

NieR: Automata

گیم‌اسپات؛ ۹۰ از ۱۰۰

از استودیو پلاتینیوم گیمز برای خلق سیستم مبارزات بازی و بازی NieR: Automata ممنون هستیم. این اثر بهترین تجربه یوکو تارو، کارگردان این بازی، تا به امروز است. سیستم مبارزات بازی شاید در ابتدا کمی برای شما دشوار باشد ولی پس از یادگیری آن، به خوبی می‌توانید در طول مبارزات از ضربات جا خالی دهید. جاخالی‌هایی که شما را یاد ورزش رزمی ووشو می‌اندازد. از طرفی چند پایانه بودن بازی، بسیار غافلگیر کننده بود و افشاگری‌هایی از نسخه‌های گذشته به همراه داشت که شامل یک سری ایستراگ می‌شد. بازی NieR: Automata ترکیبی فوق العاده از المان‌های بازی‌های پلاتینیوم گیمز و ایده‌های یوکو تارو است.

دیستراکتوید: ۹۰ از ۱۰۰

استودیو پلاتینیوم گیمز با کمک کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی NieR: Automata، توانست سیستم مبارزاتی خوبی را بوجود آورد و همزمان داستان و سفر شما در طول بازی را جذاب نگه دارد.

آی‌جی‌ان: ۸۹ از ۱۰۰

بازی NieR: Automata یک بازی دیوانه کننده، زیبا و ماجراجویی بسیار سرگرم کننده در اختیار شما قرار می‌دهد که با ایده‌های دیوانه‌واری ترکیب شده و در کنار تمامی این موارد، گیم‌پلی فوق العاده‌ای را در خود جای داده است. شاید این بازی دارای داستانی فوق احساسی یا شخصیت‌های غنی نباشد ولی به واسطه مبارزات دیوانه کننده که با جلوه‌های بصری زیبا و موسیقی‌های دلنشین ترکیب شده است، می‌تواند تجربه بسیار خوبی را در اختیار شما قرار بدهد.

پالی‌گان: ۸۰ از ۱۰۰

ویژگی‌های عجیب و غریبی که بازی NieR: Automata در اختیار شما قرار می‌دهد، نیازمند صبر و تحمل هستند، مخصوصا در تعریفی که بازی از پایان بندی ارائه می‌دهد ولی، این صبر و تحمل ارزشش را دارد.

گیم‌ اینفورمر: ۷۸ از ۱۰۰

بعضی از بخش‌های بازی NieR: Automata من را هیجان‌زده و شگفت‌زده کرد ولی، این بازی تمرینی است برای قربانی کردن خود. سیستم مبارزاتی بازی با توجه به نسخه پیشین پیشرفت داشته است ولی جذابیت بالایی ندارد. سیستم پیشرفت عملکرد شما باحال است ولی عمق لازم را در اختیار ندارد. پایه و اساس بازی بسیار فریبنده است ولی روند بازگویی داستان کند پیش می‌رود. در نهایت یک داستان غم‌انگیز که در دل بازی NieR: Automata قرار داده شده است، سبب شده تا مشکلات ذکر شده، ارزش تحمل کردن را داشته باشند ولی برای من، نا امید کننده است زیرا بازی پتانسیل واقعی خود را به نمایش نگذاشته است.

بررسی بازی Nier Automata

بررسی بازی Nier Automata

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *