اینگزایل اینترتینمنت یکی از استودیوهایی است که بیش‌تر در زمینه ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی ایزومتریک فعالیت می‌کند و بازی‌های موفقی مثل Wasteland 22 در کارنامه آن‌ها دیده می‌شود. جدیدترین ساخته این استودیو Torment: Tides of Numenera است که اخیرا برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شده است و نمره‌های بسیار خوبی هم دریافت کرده است.

بازی‌های نقش‌آفرینی ایزومتریک زمانی محبوبیت فوق‌العاده‌ای داشتند و قطعا اگر این روز‌ها هم اثر خوبی در این سبک عرضه شود، بازی طرفداران خاص خودش را خواهد داشت. با نگاهی به نمره‌های بازی Torment: Tides of Numenera، می‌توان گفت که ساخته جدید استودیو اینگزایل یک بازی بسیار موفق است. البته انتظاری غیر از این هم از بازی نمی‌رفت؛ چرا که Torment: Tides of Numenera دنباله معنوی بازی فوق‌العاده Planescape: Torment است که خود یکی از بهترین‌ها در سبک نقش‌آفرینی است.

بازی Torment: Tides of Numenera بودجه ساخت خود را از طریق یک کمپین کیک استارتر در سال ۲۰۱۳ کسب کرده است و در آن زمان تنها در عرض ۶ ساعت توانست بودجه خود را کسب کند و پس از آن هم با کسب چهار میلیون دلار در نهایت، اسم خود را به عنوان موفق‌ترین پروژه کیک استارتر در زمینه بازی‌های ویدویی تا آن زمان ثبت کرد.

در ادامه همراه باشید تا مروری بر نقد و بررسی و نمره‌های بازی Torment: Tides of Numenera داشته باشیم:

Torment: Tides of Numenera

  • سازنده: استودیو اینگزایل
  • سبک: نقش‌آفرینی
  • پلتفرم: پی‌سی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4

پی‌سی گیمر: ۸۹ از ۱۰۰

Torment: Tides of Numenera بازی نقش‌آفرینی است که ذهن شما را به بهترین شکل ممکن به چالش می‌کشد و از طرفی هم در محیط و اتسمفر فوق‌العاده‌ای جریان دارد. Torment: Tides of Numenera قطعا یک دنباله معنوی لایق برای بازی Planescpae: Torment است.

آی‌جی‌ان: ۸۸ از ۱۰۰

شاید سیستم گیم‌پلی نوبتی کُند بازی Torment: Tides of Numenera کمی آزار‌دهنده باشد، ولی این بازی با داستان عجیب و فوق‌العاده‌ای که دارد، یاد و خاطر بازی Planescpae: Torment را زنده می‌کند. بازی در هنگام مکالمه‌ها گزینه‌های مختلفی را پیش روی شما قرار می‌دهد و انتخاب‌هایتان تاثیر زیادی روی روند بازی می‌گذارند. این باعث می‌شوند تا ارزش تکرار این اثر بسیار بالا باشد. هر بار که آن را بازی می‌کنید، با روایت و داستان عالی و جدیدی روبرو باشید. این بازی تمرکز اصلی خود را روی خلق اتمسفر ناب و روایت داستان عالی گذاشته و در این زمینه هم به بهترین شکل موفق شده است.

گیم اینفورمر: ۸۵ از ۱۰۰

بازی Torment: Tides of Numenera را می‌توان شبیه به یک لانه خرگوش دانست! چرا که در ابتدا خیلی عمیق به نظر نمی‌رسد ولی کافی است غرق آن شده و کمی هم از بازی‌هایی با داستان پیچیده لذت ببرید تا بدانید که با چه بازی عمیق و غنی‌ای روبرو هستیم. بازی داستانی غیرخطی را روایت می‌کند و در این زمینه هم بسیار فراتر از انتظار‌های اولیه است.

پی‌سی گیمز ۸۰ از ۱۰۰

Torment: Tides of Numenera بازی است که از داستان بسیار غنی بهره می‌برد و دقیقا موفق می‌شود در تمامی زمینه‌ها کیفیت بالای بازی Planescpae: Torment را به یادمان بیاورد. ولی خب به این نکته هم توجه داشته باشید که استودیو اینگزایل برای اینکه بازی را به اثری عالی تبدیل کند، باید یک سری از باگ‌های آن رفع و چندین آپدیت منتشر کند و در این صورت بازی مثل Planescpae: Torment بی‌نقص خواهد شد.

دیستراکتوید: ۷۵ از ۱۰۰

دقیقا همانطور که جهان نهم از خاکستر تمدن‌های دیگر متولد می‌شود، بازی Torment: Tides of Numenera هم یک اثر نقش‌آفرینی با لایه‌های عمیق است. بازی‌ای که طرفداران نقش‌آفرینی که علاقه زیادی به روایت‌های داستانی غنی و پایان‌های چندگانه دارند، حتما باید آن را تجربه کنند.

بررسی و نمره بازی Torment Tides of Numenara

بررسی و نمره بازی Torment Tides of Numenara

Zoomg

insta-tanikal
  • Last Day of June

    بررسی بازی Last Day of June

    بررسی بازی Last Day of June بازی‌های ویدیویی علاوه بر اینکه یک مدیوم تعاملی هستند و از این…
  • A Hat In Time

    بررسی بازی A Hat in Time

    بررسی بازی A Hat in Time ۲۰۱۷ یک سال عالی برای پلتفرمرها بود. ریمستر کرش بندیکوت، کاپهد و …
  • PlayerUnknown’s Battlegrounds

    بررسی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds

    بررسی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds برخی بازی‌ها هستند که به ناگاه موجی از بازی…
  • DANGANRONPA V3: KILLING HARMONY

    نقد و بررسی بازی DANGANRONPA V3: KILLING HARMONY

    نقد و بررسی بازی DANGANRONPA V3: KILLING HARMONY ماهیت اصلی سری Danganronpa، همیشه تقابل ا…
  • Finding Paradise

    بررسی بازی Finding Paradise

    بررسی بازی Finding Paradise وقتی که چند سال پیش شانس تجربه بازی To the Moon را داشتم، با ا…
  • CALL OF DUTY

    نقد و بررسی Call of Duty: WW2

    نقد و بررسی Call of Duty: WW2 پس از سفرهای بسیار به زمان‌های متعدد در ادوار مختلف آینده، ه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *