برنامه‌های آینده مارول پس از اکران Avengers: Endgame اعلام می‌شود

برنامه‌های استودیوی مارول برای پنج تا شش سال آینده به زودی اعلام می‌شود. استودیو تاکنون در مورد آثار سینمایی جدید خود در آینده سکوت اختیار کرده، اما شایعات زیادی در مورد فیلم‌های «بیوه‌ی سیاه»، «جاودانان»، دنباله‌ی «محافظین کهکشان» و «پلنگ سیاه» و «دکتر استرنج» به گوش می‌رسد. یکی دیگر از فیلم‌های دیگر مارول که «کوین فایگی» مدیر استودیو آپریل گذشته تولید آن را محتمل دانسته بود، فیلمی با محوریت شخصیت «نوا» (Nova) است.

فایگی شب گذشته در کنفرانس خبری «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) گفت: «مطابق رسم چند سال اخیر، تا زمانی که «انتقام‌جویان: آخر بازی» و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» اکران نشوند، فیلم‌های بعدی را اعلام نخواهیم کرد. همانطور که هواداران می‌دانند، شخصیت‌ها و داستان‌های بسیار زیادی وجود دارند که قصد داریم همچنان آن‌ها را به پیش ببریم. از این گذشته، شخصیت‌ها و داستان‌های شگفت‌انگیز دیگری هم در کتاب‌های کامیک مارول وجود دارند.»

با ادغام فاکس و دیزنی و اضافه شدن شخصیت‌های «اکس-من» به استودیوی مارول، احتمال تولید بیش از سه فیلم در سال بالاتر می‌رود. فایگی شرح می‌دهد: «ما همیشه گفته‌ایم که متعهد به تولید بیش از دو فیلم در سال نیستیم، اما چنانکه در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم، در صورتی که ایده‌ای وجود داشته باشد و در صورتی که گروه سازندگان هم آماده باشند، مانع تولید فیلم نخواهیم شد.» فایگی در مورد اینکه آیا هواداران باید منتظر فیلم‌های اختصاصی برای شخصیت‌ها باشند یا فیلم‌هایی مانند «انتقام‌جویان» می‌گوید: «همه موارد.»

در «دنیای سینمایی مارول»، «کاپیتان مارول» در تاریخ ۸ مارس، «انتقام‌جویان: آخر بازی» در تاریخ ۲۶ آپریل و به دنبال آن «مرد عنکبوتی: دور از خانه» در تاریخ ۵ جولای اکران می‌شوند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *