خانه سینما و تلویزیون اخبار برنامه‌های روز «کتاب و سینما»

برنامه‌های روز «کتاب و سینما»

0

برنامه‌های روز «کتاب و سینما»

روز «کتاب و سینما» در جشنواره فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شود.

 خانه کتاب اعلام کرد این موسسه با همکاری انجمن سینمای جوان، امروز (۲۵ مهرماه) روز «کتاب و سینما» را در سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می‌کند. از جمله برنامه‌های این روز می‌توان به برگزاری کارگاه تخصصی «اقتباس؛ از داستان تا فیلمنامه» با حضور محمد دهقانی و سعید عقیقی اشاره کرد.

همچنین در این روز از سه کتاب در حوزه‌های آموزش فیلم کوتاه و عکاسی به نام‌های «جستارهایی درباره فیلم کوتاه»، «ساختن یک فیلم کوتاه» و «درباره عکاسی» رونمایی می‌شود.  این سه کتاب درسنامه‌هایی برای آموزش تهیه فیلم کوتاه و عکاسی به جوانان و نوجوانان است.

برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب با موضوع «سینما، ادبیات و هنر» از دیگر برنامه‌های روز کتاب و سینما است که در مجموعه سینمایی پردیس ملت آغاز به کار می‌کند. این نمایشگاه تا سی‌ام مهر ماه دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ به مجموعه سینمایی پردیس ملت مراجعه کنند.

همچنین از دیگر برنامه‌های روز «کتاب و سینما» می‌توان از نکوداشت روز «کتاب و سینما»  نام برد که با حضور تعدادی از چهره‌های ادبیات و فیلم‌سازی برگزار می‌شود. این برنامه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ با حضور چهره‌های فرهنگی و ادبی و مسئولان برگزار خواهد شد.

تانی کال

ایسنا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *