کادیلاک برنامه‌ی جدیدی برای در اختیار گذاشتن محصولات خود تدوین کرده است که شباهت زیادی به سرویس‌های آنلاین محتوا دارد.

کادیلاک با خدمات رزرو خود به کمک کسانی آمده است که نمی‌توانند بین یک سدان لوکس و یک اسپرت کاربردی، یکی را انتخاب کنند. به جای خرید یا اجاره‌ی یک خودروی خاص، خدمات Book by Cadillac اشتراک اتومبیل‌های لوکس رده بالای خود را پیشنهاد می‌کند؛ چیزی مثل نتفلیکس برای خودروها.

فرض کنید شما در طول ماه‌های تابستان به یک سدان (مثل مدل CTS-V) نیاز دارید، اما برای زمستان یک کراس‌اوور (مثل مدل XT5) را ترجیح می‌دهید. خدمات رزرو کادیلاک این امکان را برای شما فراهم می‌کند. بیشتر اوقات یک سدان CT6 می‌رانید، اما می‌خواهید تعطیلات با یک اسکالید به همراه خانواده به اسکی بروید؟ مشکلی نیست.

کافی است از طریق اپلیکیشن کادیلاک ثبت نام و خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا یک راننده با دستکش‌های سفید از طرف شرکت، خودروی انتخابی شما را درب منزل یا محل کارتان (یا هر جایی که شما مشخص کنید) تحویل دهد و خودرویی را که می‌خواهید برگردانید، تحویل بگیرد.

اصلا لازم نیست نگران این باشید که یک خودروی پایین رده به شما تحویل داده شود؛ چراکه این خدمات تنها مدل‌های رده بالای کادیلاک، یعنی مدل‌های اسکالید، XT5، CT6 و مدل‌های اسپرت سری VV، آن هم با تیپ پلاتینیوم ارائه می‌دهد. علاوه بر این دیگر لازم نیست با هزینه‌ها و مشکلات مربوط به نگهداری، استهلاک و بیمه درگیر باشید. کادیلاک همه‌ی این امور را بر عهده می‌گیرد.

البته همه‌ی این امکانات در قبل پرداخت هزینه مهیا می‌شود: ماهانه ۱۵۰۰ دلار. برای مقایسه، تصور کنید می‌خواهید یک کادیلاک CT6 سه لیتری توین توربو با تیپ پلاتینیوم را به قیمت ۸۸،۷۹۰ دلار به‌صورت لیزینگ ۴ ساله اجاره کنید. برای این کار شما باید مبلغ ۹،۸۴۵ دلار هنگام ثبت نام و ماهانه مبلغ ۹۶۶ دلار پرداخت کنید. یعنی مجموعا در طی ۴۸ ماه به‌صورت میانگین ماهانه ۱،۱۷۱ دلار پرداخت می‌کنید و البته توجه داشته باشید که در خصوص این مبالغ هیچ جایی برای مذاکره وجود ندارد. اما پس از آن شما برای ۴ سال باید با یک خودرو سر کنید، به‌جای اینکه بتوانید هر وقت خواستید آن را عوض کنید. اگر کادیلاک یک XLR جدید در خط تولید داشت (یا امکان داشت یک کوروت به این لیست اضافه کرد) این طرح به بهترین گزینه برای آن‌هایی که امکان پرداخت هزینه‌اش را دارند، تبدیل می‌شد.

کادیلاک برنامه‌ی اشتراک خود را در مرحله‌ی اول در نیویورک عرضه خواهد کرد و برای اجرای آن در دیگر بازارها در آینده‌ای نزدیک برنامه‌ریزی کرده است.

اروندپلاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *