برنامه آشپزی سلنا گومز از HBO Max پخش می‌شود

«سلنا گومز» ستاره‌ی فیلم «مردگان نمی‌میرند» نیز مانند بسیاری در تلاش برای تقویت توانایی آشپزی خود است و یک برنامه آشپزی را میزبانی و تهیه خواهد کرد. این سریال ۱۰ قسمتی توسط شبکه اچ‌بی‌او مکس ساخته خواهد شد. گفته شده که گومز در این برنامه تلاش می‌کند تا در خانه غذاهای خوشمزه درست کند. هر قسمت یک آشپز حرفه‌ای نیز به صورت آنلاین به او ملحق می‌شود، آن‌ها غذاهای مختلفی از هر منطقه درست می‌کنند و نکات مهم و حرفه‌های آشپزی را به بینندگان آموزش می‌دهند.

گومز با انتشار بیانیه‌ای گفت: «من همیشه از عشقم به غذا صحبت کرده‌ام. فکر می‌کنم تا به حال بیش از صد بار از من پرسیده شده که اگر شغل دیگری داشتم آن شغل چه می‌بود و من همیشه گفته‌ام که دوست داشتم آشپز می‌شدم. البته من درس آشپزی نخوانده‌ام. مثل بسیاری دیگر در دوران قرنطینه زمان بیشتری را در آشپزخانه می‌گذرانم و تلاش می‌کنم تا روش‌های متفاوتی را امتحان کنم.»

«سارا آوبری» مدیر تولید محتوای اصلی شبکه اچ‌بی‌او مکس نیز درباره این برنامه گفت: «ما بسیار خوشحالیم که با «سلنا گومز» در ردیف اول برنامه‌های تولیدی شبکه اچ‌بی‌او مکس حضور دارد. ما خرسندیم تا ماجراجویی او را در آشپزخانه دنبال کنیم در حالی که او نیز مانند بسیاری از ما تلاش می‌کند تا مهارت آشپزی خود را بهبود دهد. ترکیب عزم او با راهنمایی آشپزان مشهور و نمونه بدون شک برای بینندگان سرگرمی و آموزش را در پی خواهد داشت. گومز تلاش می‌کند تا با این برنامه به ما آموزش دهد که چطور آشپزی را هیجان انگیز، لذت بخش و خوشمزه کنیم.»

شبکه اچ‌بی‌او مکس روز چهارشنبه ۲۷ مه ۲۰۲۰ (۷ خرداد ۹۹) آغاز به کار خواهد کرد و پروژه گومز در تابستان منتشر خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *