برنامه اپل برای کنفرانس WWDC 2018

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (کنفرانس WWDC 2018) در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد و محصولات جدیدی در آن رخ نشان خواهند داد.

اپل از سال ۲۰۰۳ کنفرانسی با نام توسعه دهندگان جهانی اپل را در سانفرانسیسکو سازماندهی کرد و امسال نیز بر اساس اطلاعhتی که از یک منبع آگاه به دست آمده، برنامه کوپرتینو برای برگزاری کنفرانس WWDC 2018 مشخص شده است.

اپل چندین سال که در ماه ژوئن (خردادماه) رویداد توسعه دهندگان خود را برگزار می‌کند و سال ۲۰۱۸ نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. این کنفرانس بین ۴ تا ۸ ژوئن (۱۴ الی ۱۸ خرداد ۹۷) برگزار خواهد شد.

اپل معمولا از این بستر برای معرفی برخی از سخت‌افزارهای جدید خود استفاده کرده است. به عنوان مثال مک پرو در کنفرانس WWDC 2013 معرفی شد و آیپد پرو های جدید نیز در رویداد WWDC 2017 نشان داده شدند.

به نظر می‌رسد که کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۱۸ نیز محصولات جدیدی را برای معرفی در اختیار خواهد داشت. گفته می‌شود آیپد پرو جدیدی معرفی خواهد شد که نمایشگر آن ظاهری همانند آیفون X دارد. شایعات آن را آیپد X می‌نامند.

علاوه بر این دستگاه، ممکن است که آیفون اس ای ۲ نیز در همین کنفرانس رونمایی شود، دستگاهی که بر اساس شایعات، برخی از ویژگی‌های آیفون ۷ را با خود یدک می‌کشد و احتمالا از شارژ بی‌سیم برخوردار خواهد بود. معرفی سیستم عامل آی او اس ۱۲ نیز احتمالا بخشی از این رویداد را در بر خواهد گرفت.


در کنفرانس WWDC 2017 بیش از ۵۰۰۰ دولوپر و ۱۰۰۰ مهندس حضور داشتند و پیش بینی می‌شود که امسال این تعداد حتی بیشتر از سال قبل باشد.

تانی کال

تکراتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *