برنامه دقیقی برای ساخت ادامه های Solo: A Star Wars Story وجود ندارد

ﺭﺍﻥ ﻫﺎﻭﺍﺭﺩ (ذهن زیبا) می گوید در حال حاضر هیچ برنامه مشخصی بـرای ساخت ادامه های فیلم سینمایی Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) وجود ندارد. بعد از اینکه کارگردان های فیلم، فیل لرد و کریستوفر میلر از پروژه خارج شدند و فیلمساز برنده اسکار، ﺭﺍﻥ ﻫﺎﻭﺍﺭﺩ در حالی که زمان زیادی تا شروع تولید باقی نمانده بود جایگزین آنها شد، طرفداران به شک افتادند و این سوال برای آنها به وجود آمد که آیا اولین فیلم انفرادی هان سولو قرار است شکست بخورد؟ یا اینکه مانند یک عقاب در باکس آفیس اوج می گیرد!

هنوز هیچ صحبتی در مورد خوب یا بد بودن این فیلم از نظر هنری به میان نیامده است، اما طرفداران بدون شک برای تماشای آن به شدت هیجان زده هستند؛ به طوری که Fandango از ﭘﯿﺶفروش رکوردشکن بلیط های Solo خبر داده است، و همچنین پیشه گرفتن از Black Panther (پلنگ سیاه) در ﭘﯿﺶفروش بلیط؛ از طرفی پیش بینی شده که در افتتاحیه آمریکایی خودش ۱۷۰ میلیون دلار می فروشد. تمام این ها خبرهای خوبی برای Disney و Lucasfilm محسوب می شوند. فیلم Star Wars قبلی این دو استودیو، The Last Jedi (آخرین جدای)، هنوز یک موفقیت تجاری است و مجموع فروش داخلی آن به ۳۰۰ میلیون دلار رسید اما نتوانست از The Force Awakens (ﻧﯿﺮﻭ ﺑﺮﻣﯽﺧﯿﺰﺩ) جلو بزند.
چند هفته قبل شنیدیم که ﺁﻟﺪﻥ ﺍﺭﻧﺮﺍﯾﮏ برای ایفای نقش هان سولو یک قرارداد سه فیلمی با استودیو بسته است — یعنی اینکه در دو فیلم دیگر هم باید نقش سولو را بازی کند. ما پیش از این تصور می کردیم که قرار است شاهد تولید تنها یک ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ از شخصیت سولو باشیم، مانند Rogue One: A Star Wars Story که داستان آن ادامه ای نداشت. اما حالا، کارگردان فیلم، آقای ﺭﺍﻥ ﻫﺎﻭﺍﺭﺩ هم گفته است که هنوز هیچ برنامه مشخصی برای ساخت قسمت های دیگر وجود ندارد، و دو استودیو قرار است صبر کنند تا نخست Solo پا به گیشه بگذارد.

او گفت: “من فکر می کنم طرفداران قرار است تماما این را تعیین کنند. منظورم این است، من فکر می کنم Lucasfilm و Disney در انتخاب بازیگران، و بویژه انتخاب بازیگران جوان تر، می خواهند ببینند چه اتفاقی می افتد و بر مبنای آن بسازند. بدون شک، آنها از بازیگران جوان تعهد می خواهند، اما هیچ برنامه مشخصی وجود ندارد. من فکر می کنم انرژی خلاقانه زیادی وجود دارد و اکنون انرژی بازاریابی قرار است این فیلم را پشت سر بگذارد.” این فیلمساز سپس گفت که استودیو قصد دارد واکنش مردم نسبت به این فیلم را ببیند و سپس برای آینده آن تصمیم بگیرد. با این حساب، در صورت موفقیت، شاهد تولید Solo 2 خواهیم بود!

همانطور که اشاره کردیم این فیلم توسط ﺭﺍﻥ ﻫﺎﻭﺍﺭﺩ (برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب) کارگردانی شده، ﺟﺎﻧﺎﺗﺎﻥ ﮐﺴﺪﻥ و ﻻﺭﻧﺲ ﮐﺎﺳﺪﺍﻥ (ﺟﻨﮓ ﺳﺘﺎﺭﮔﺎﻥ: ﻧﯿﺮﻭ ﺑﺮﻣﯽﺧﯿﺰﺩ، ﺍﻣﭙﺮﺍﺗﻮﺭﯼ ﺿﺮﺑﻪ ﻣﯽﺯﻧﺪ) هـم نویسندگان آن هستند. اکران Solo از بیست و پنجم ماه مِی مصادف با جمعه ۴ خرداد آغاز خواهد شد. منتظر انتشار اطلاعات بیشتر باشید…

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *