بسیاری از کاربران اندروید بنا به دلایل مختلفی، استفاده از دستیار صوتی کورتانا را به Google Now ترجیح می‌دهند. مایکروسافت این دستیار صوتی را برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر کرده است. به تازگی نسخه ۲.۵.۰ این اپلیکیشن در گوگل پلی قرار گرفته و تنها بروزرسانی صورت گرفته در این نسخه، قابلیت استفاده از کورتانا در صفحه لاک اسکرین اندروید است. پیشتر نیز به ارایه این بروزرسانی از سوی مایکرسافت اشاره داشتیم و حالا کاربران می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

اگر از دستیار صوتی کورتانا بر روی گوشی اندرویدی خود استفاده می‌کنید، همین حالا می‌توانید از طریق گوگل پلی آن را بروزرسانی کرده و از ویژگی جدید آن بهره‌مند شوید. برای این کار کافی است تا بعد از اجرای اپلیکیشین گوگل پلی، از منوی بالا، گزینه My apps & games را برگزیده و اپلیکیشین کورتانا را پیدا کرده و گزینه Update را لمس کنید. اگر هنوز کورتانا را بر روی گوشی خود نصب نکرده‌اید، می‌توانید با جستجو در گوگل پلی آن را نصب کنید.

با این حال به نظر می‌رسد که عرضه بروزرسانی کورتانا دقیقا در روزی که گوگل دستیار هوشمند Google Assistant را برای اندروید مارشمالو و نسخه‌های بعدی منتشر کرده، اتفاقی نباشد!

 

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *