ناتی داگ بروزرسان جدیدی برای عنوان Uncharted 4: A Thief’s End منتشر کرد که در آن به حل برخی مشکلات و ایرادات بخش چند نفره‌ی بازی پرداخته‌اند.

با توجه به توضیحات داده شده در وب‌سایت رسمی آنچارتد، فصل پنجم مبارزات رتبه‌ای (Ranked Season 5) در روز چهاردهم فروردین ماه آغاز شد؛ بنابراین پروفایل کاربران می‌بایست با توجه به شروع فصل جدید از اول آغاز شده و تمامی موارد انجام شده در فصل گذشته حذف شود اما ناتی داگ مشکلی را در بخش آنلاین ردیابی کرد که اجازه‌ی انجام این عمل را به بازی نمی‌داد. از این رو برخی بازیکنان به جای این که از ابتدا شروع به پیشروی کنند از جایی آغاز می‌کردند که در فصل گذشته بودند. ناتی داگ این مشکل را در بروز رسان جدید بر طرف کرده و تمامی بازیکنان باید از ابتدا پنجمین فصل را آغاز کنند. ناتی داگ در این مورد گفته است:

هر گونه پیشروی در فصل پنجم از ابتدا آغاز خواهد شد. اما نگران رتبه‌های خود نباشید. تمامی رتبه‌های دریافت شده توسط کاربر در فصل پنجم، باقی می‌ماند.

علاوه بر این استودیو ناتی داگ اعلام کرد که مشغول اعمال تنظیماتی بر روی بازی هستند تا مطمئن شوند تمامی بازیکنان آیتم کلاه گاوچران و طعنه‌ی Cabbage Patch را در فصل آینده دریافت می‌کنند.

با پیشروی در رتبه‌های فصل ششم، ماسک‌های جدید اسنایپر را مثل همیشه دریافت خواهید کرد اما در آخر فصل، هر یک از کاربران یک کلاه گاوچران از فصل پنجم دریافت می‌کنند. همچنین اگر به رتبه‌ی Gold III یا بالاتر دست یابند طعنه‌ی Cabbage Patch فصل پنجم و طعنه‌ی Walk It را دریافت خواهند کرد. علاوه بر این آیتم‌ها در آخر فصل ششم یادگاری‌هایی باستانی به هر بازیکن هدیه خواهیم کرد.

در آخر ناتی داگ اشاره کرد که با این بروز رسان هیچ تغییری در قوانین بازی این فصل ایجاد نخواهد شد؛ هنوز صحبتی از قوانین فصل ششم نشده است اما انتظار تغییرات جزئی قوانین در این فصل می‌رود.

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *