خانه سینما و تلویزیون اخبار «بری لارسن» فاش کرد که برای Hunger Games و Star Wars تست بازیگری داده است

«بری لارسن» فاش کرد که برای Hunger Games و Star Wars تست بازیگری داده است

0

«بری لارسن» فاش کرد که برای Hunger Games و Star Wars تست بازیگری داده است

در دنیای هالیوود بازیگران شناخته‌شده‌ای برای نقش‌هایی که هرگز به دست نیاورده‌اند تست بازیگری داده‌اند و احتمال بازی آن‌ها در فیلم‌های بسیاری که بعدها موفق شده‌اند وجود داشته است. «جیک جیلنهال» برای «ارباب حلقه‌ها» ، «گوئنیت پالترو» برای «پارک ژوراسیک» و «کرت راسل» برای «هان سولو» در «جنگ ستارگان» از جمله این بازیگرانند. اما «بری لارسن» نیز به تازگی فاش کرده‌ است که برای چند نقش بزرگ در «هانگر گیمز»، ریبوت «ترمیناتور» و «جنگ ستارگان» تست بازیگری داده است.

لارسن در اولین ویدیوی خود در کانال یوتیوبی که به تازگی راه‌اندازی کرده آدیشن‌های ناموفق خود را فاش می‌کند. هرچند او در حال حاضر به «دنیای سینمایی مارول» پیوسته و نقش «کایپتان مارول» را بازی می‌کند اما اعتراف کرده است: «برای «جنگ ستارگان» هم تست بازیگری داده‌ام.»

لارسن می‌گوید: «برای «هانگر گیمز» و «ترمیناتور» تست بازیگری دادم. اتفاقاً امروز در مورد ریبوت «ترمیناتور» فکر می‌کردم برای اینکه امروز تایر اتومبیلم پنچر شد و من با خود گفتم: «آخرین باری که تایرم پنجر شد زمانی بود که برای انجام تست بازیگری «ترمیناتور» در حال رانندگی بودم. تایرم پنچر شد و من آن نقش را به دست نیاوردم.»

لارسن فاش نمی‌کند که چه نقشی را از دست داده اما به نظر می‌رسد که آدیشن «جنگ ستارگان» او برای نقش «ری» یا «جین ارسو» بوده چرا که نقش‌های زن زیادی در این فیلم وجود ندارند. این احتمال وجود دارد که او برای نقش‌های «کیتنیس اوردین» و «سارا کانر» در فیلم‌های «هانگر گیمز» و «ترمیناتور» تست بازیگری داده باشد. اما او در آن زمان تجربه‌ی زیادی در چندگانه نداشت و ممکن است نقش‌های مکمل را برای او در نظر گرفته بوده باشند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *