بری لارسن: کاپیتان مارول قطعاً چکش ثور را بلند می‌کند

«کاپیتان مارول» قرار است یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های «دنیای سینمایی مارول» باشد، اما آیا او قادر است «میولنیر» یا چکش ثور را بلند کند؟

طلسم چکش ثور موجب می‌شود که تنها فردی شایسته بتواند آن را از جا بلند کند. «بری لارسن» اخیراً در مصاحبه با «بازفید» برزیل ادعا کرده است که «کاپیتان مارول» قطعاً در دنیای سینمایی مارول می‌تواند چکش را بلند کند.

البته او تنها شخصیتی نخواهد بود که موفق به این کار می‌شود. در یکی از صحنه‌های به‌یادماندی «اونجرز: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron)، انتقام‌جویان دیگر از جمله «تونی استارک»، و «جیمز رودز» سعی کردند «میولنیر» را بردارند. «کاپیتان آمریکا» نیز تکانی جزئی به آن داد و البته لحظه‌ای ثور را به هراس انداخت، اما در نهایت این «ویژن» بود که به راحتی آن را از جا بلند کرد.

[حاوی اسپویلر از فیلم «ثور: رگنوراک»] در فیلم «ثور: رگنوراک» دیدیم که چکش ثور توسط «هلا» با بازی «کیت بلانشت» متلاشی شد و ثور را متوجه این مسئله کرد که قدرت حقیقی در خود اوست نه چکش‌اش و این وسیله تنها به هدایت کردن آن یاری می‌رساند.

ثور در فیلم «اونجرز: جنگ بی‌نهایت» سلاح «استورم‌برکر» را ساخت و در حال حاضر بهترین چیزی است که در اختیار دارد. «کاپیتان مارول» نیز پس از حضور در فیلم اختصاصی خود، در «اونجرز: آخر بازی» به دیگر انتقام‌جویان ملحق می‌شود.

در فیلم «کاپیتان مارول»، «کارول دنورز» که یکی از نیرومندترین قهرمانان دنیاست، باید به نزاع دو نژاد بیگانه روی زمین پایان دهد. داستان فیلم در دهه‌ی ۱۹۹۰ روی می‌دهد و این مقطع زمانی تاکنون در هیچیک از فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» دیده نشده است.

«کاپیتان مارول» با بازی لارسن، «ساموئل ال. جکسون» (نیک فیوری)، «بن مندلسون»، «جایمون هانسو»، «لی پیس»، «لاشانا لینچ»، «جما چان»، و «جود لا» در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ در آمریکا به روی پرده می‌رود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *