بزودی از لباس شزم رونمایی می شود

ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ به تصویر فاش شده از خودش در لباس شخصیت شزم واکنش نشان داد، و گفت که در یک ﻧﻘﻄﻪای از این لباس رونمایی می شود. کمپانی وارنر بروس معمولا اولین تصویر رسمی از شخصیت های مهمش در دنیای سینمایی ﺩﯼﺳﯽ را به صورت حماسی رونمایی می کنـد. استودیو اولین تصویر از بن افلک با لباس بتمن، گل گدوت در لباس واندر وومن، بچه های تیم جوخه انتحار یا حتی جیسون موموآ در هیبت آکوامن را هم با برنامه ریزی خاصی رونمایی کرد. با این حساب وارنر یک برنامه هم برای فیلم سینمایی Shazam دارد، اما هنوز معلوم نیست چه برنامه ای ؛ که بزودی معلوم می شود.

بعد از چند ماه تصویربرداری، چند روز قبل تصویری از ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ در لباس شخصیت شزم در شبکه های اجتماعی لو رفت که در واقع اولین نگاه ما به لباس شزم بوده است. این تصویر ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ را در پشت صحنه فیلم و با لباس شزم نشان می دهد. تصویر یاد شده در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد، چون کسی انتظار لو رفتن آن را نداشت و در واقع همه چیز خیلی غیرمنتظره اتفاق افتاد. حال بعضی از طرفداران منتظرند تا این لباس را از زاویه های دیگر هم مشاهده کنند.

ﻟﯽﻭﺍﯼ روز گذشته در اینستاگرام خودش به صورت زنده (Live) درباره لو رفتن همین عکس صحبت کرد. او نخست اعتراف کرد که برای انتشار تصویر یاد شده برنامه ای ریخته نشده بود، و ابراز امیدواری کرد که اولین تصویر رسمی از شخصیت شزم بزودی در اختیار طرفداران قرار گیرد. او گفت: “چطور همه عکس شزم کـه دیروز لو رفت را دوست داشتند؟ دیوانه واره، درست می گم؟ اون برنامه ریزی شده نبود، اون کاملا بدون برنامه ریزی بود. خوشبختانه، ما خواهیم توانست یک عکس بهتر را در نقطه ای بیرون بدهیم تا مردم ببینند …”

ﺩﯾﻮﯾﺪ ﺍﻑ. ﺳﻨﺪﺑﺮﮒ کارگردان فیلم – که یکی از بازدیدکننده های دائمی Reddit است – بارها و بارها به طرفداران گفت که تصویر رسمی در راه است، پس اصلا تعجب آورد نیست که ﻟﯽﻭﺍﯼ دوباره این صحبت را تکرار کرده است. حال ما نیز منتظریم تا این تصویر که در واقع اولین نگاه رسمی ما به لباس و ظاهر نسخه Live-Action شخصیت شزم خواهد بود، به دستمان برسد. اما زمان دقیقی برای وقوع این اتفاق اعلام نشده، و ما باید به همین کلمه ‘بزودی’ اکتفا کنیم. لازم به اشاره است که فیلم Shazam اکنون در مرحله تولید قرار دارد و اکران آن قرار است از پنجم آوریل سال ۲۰۱۹ (مصادف با جمعه ۱۶ فروردین سال ۹۸) آغاز شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • Shazam

    اولین تریلر فیلم Shazam

    اولین تریلر فیلم Shazam شخصیت Shazam یکی از ابرقهرمانانی است که از همان روزهای اولی که زمز…
  • Shazam

    ﻓﯿﻠﻢبرداری Shazam رسما به پایان رسید

    ﻓﯿﻠﻢبرداری Shazam رسما به پایان رسید تولید فیلم سینمایی Shazam (شزم) بطور رسمی به پایان رس…
  • Shazam

    پیوستن مارک استرانگ به بازیگران فیلم Shazam

    پیوستن مارک استرانگ به بازیگران فیلم Shazam در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی یک …
  • Shazam

    رسمی: تاریخ اکران فیلم Shazam

    رسمی: تاریخ اکران فیلم Shazam طبق جدیدترین اخبار کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران رسمی فیل…
  • Wonder Woman Shazam!

    احتمال حضور Wonder Woman در Shazam!

    احتمال حضور Wonder Woman در Shazam! باید دید برادران وارنر می توانند فروش نه چندان خوب فیل…
  • اپل Shazam

    اپل Shazam را می‌خرد

    اپل Shazam را می‌خرد اگر اهل موسیقی باشید، شاید برایتان پیش آمده باشد که برای پیدا کردن اس…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *