بستری شدن «متیو پری» بازیگر معروف سریال Friends در بیمارستان

«متیو پری» بازیگر معروف سریال «Friends» بعد از گذشت سه ماه، در تاریخ 23 مارس، روز جمعه در توییتر خود اعلام کرد که سه ماه گذشته را در بیمارستان سپری کرده است. این بازیگر در توییتر خود نوشت: «سه ماه روی تخت بیمارستان. تمام». این توییت اولین خبری بود که پس از خبر جراحی «متیو پری» در ماه آگوست منتشر می‎شود. مشاور پری به مردم گفته بود:

«او اخیراً در بیمارستانی در لس‌آنجلس تحت جراحی سنگینی ناحیه روده قرار گرفته است. او بسیار سپاسگزار نگرانی طرفداران است، و تا زمانی که به طور کامل سلامتی خود را به دست آورد از مردم می‎خواهد به حفظ حریم خصوصی او احترام بگذارند.»

این شنبه گزارش شد که پری پس از گذشتن سه ماه در بیمارستان اخیراً به خانه بازگشته است. این بازیگر مدتهاست درباره مشکلات شخصی خود، از جمله مبارزاتش با سوءمصرف الکل به صراحت سخن گفته است. او درمورد درس‎هایی که در دوران بهبودی خود آموخته است با هالیوود ریپورتر صحبت می‎کند. دوران بهبودی او یک سفر چند ساله، که شامل چندین دوره بستری شدن برای معالجه است. و بعد جریان زندگی او آرام و هوشیارانه، و با تمرکز به کمک به دیگران است. «متیو پری» خودش در این زمینه می‎گوید:

«من در زندگی فراز و نشیب‎های بسیاری داشته‎ام، و افتخارات بسیاری کسب کردم. اما بهترین چیز در مورد من این است که اگر فردی معتاد به الکل از من کمک بخواهد تا نوشیدن الکل را متوقف کند، من می دانم چگونه این کار را انجام دهم.»

او افزود:

«هنگامی که روز بدی دارید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با کسی تماس بگیرید، و از آن‎ها بپرسید که چگونه می‎توانند روز خود را بدون الکل سپری کنند. و با تمام دقت و توجه گوش کنید تا بفهمید شما چکونه می‎توانید خوردن الکل را از سر خود خارج کنید.»

«متیو پری» اخیراً در مینی سریال «کندی‌ها:‌ افول و سقوط» نقش «تد کندی» را بازی کرده. همچنین در «نبرد خوب مایک کرستوا» از شبکه CBS نیز حضور داشته است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *