بنابر گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، بسته الحاقی جدید بازی ترسناک و هیجان‌انگیز Dead by Daylight هم‌اکنون برای دارندگان پلتفرم PC در دسترس است.

برای آن دسته از افرادی که با بازی Dead by Daylight آشنایی ندارند باید گفت که در این عنوان ترسناک شما حق انتخاب دارید که در نقش چهار قربانی یا یک قاتل زنجیره‌ای و دیوانه به ایفای نقش بپردازید. اگر در نقش بازماندگان قرار بگیرید زاویه دوربین سوم شخص بوده و باید با استفاده از عقل خود معماها را حل کرده و از این معرکه جان سالم بدر ببرید اما اگر انتخاب شما قاتل بازی باشد ماجرا کمی متفاوت‌تر بوده و از زاویه اول شخص به قصد جانِ قربانی‌های خود وارد عمل می‌شوید.

در بسته الحاقی Spark of Madness یک بازمانده جدید به نام Feng Min به بازی افزوده شده که متخصص سابق دستگاه‌های الکترونیک است. وی می‌تواند با استفاده از توانایی‌های خود سریع‌تر از سایرین ژنراتورهای برق را تعمیر کند و روشنایی را به محیط برگرداند.

لازم به‌ذکر بوده که بازی Dead by Daylight در حال حاضر برای PC در دسترس بوده و در ماه ژوئن سال میلادی جاری نیز برای دو کنسول PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *