بلیزارد یکی از کمپانی‌های بازی‌سازی بزرگ در دنیا است که بازی‌هایی چون Warcraft، Diablo،StarCraft و Overwatch در کارنامه آن‌ها دیده می‌شود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت اعلام کرده که در حال کار روی IP‌های جدید مختلفی است که البته به این زودی‌ها معرفی نخواهند شد و حتی شاید هرگز معرفی نشوند؛ چرا که این IP‌ها فعلا در مراحل اولیه و در حد ایده هستند.

مایک مورهیم، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران بلیزارد، در جریان جلسه گزارش مالی این کمپانی، اعلام کرد که برنامه اصلی بلیزارد در حال حاضر، پشتیبانی از بازی‌هایی است که عرضه شده‌اند. با این حال وی تاکید کرد که سال گذشته آلن آدهم، یکی دیگر از بنیان‌گذاران بلیزارد، به این کمپانی برگشت تا تیمی برای کار روی ایده‌های جدید را رهبری کند. مورهیم در این مورد گفت:

ما مصمم‌تر از همیشه ایده‌هایی برای IP‌های جدید داریم و در حال کار روی این موضوع هستیم. علاوه بر این هدف ما پشتیبانی از پلتفرم‌های بیش‌تر، از جمله موبایل، است.

مورهیم همچنین اعلام کرد که ایده برخی از این IP‌های جدید پیش از بازگشت آدهم به کمپانی مطرح شده بود و برخی از آن‌ها هم مربوط به دوران پس از بازگشت وی هستند. با این حال مورهیم در صحبت‌هایش تاکید کرد که نباید به این زودی‌ها انتظار IP جدیدی از بلیزارد را داشته باشیم:

ما چندین تیم داریم که در حال کار روی IP‌های جدید هستند و توسط برخی از بهترین اعضای کمپانی رهبری می‌شوند. با این حال خلق یک بازی کاملا جدید که کیفیتی در حد و اندازه بازی‌های بلیزارد داشته باشید، موردی زمان‌بر است و ما در گذشته هم ثابت کرده‌ایم که اگر یک بازی کیفیتی در حد انتظارات ما نداشته باشد، هرگز آن را منتشر نخواهیم کرد.

هر زمان که تصمیم بگیریم بازی جدیدی منتشر کنیم، مطمئن خواهیم شد که این بازی با علاقه تیم سازنده‌اش ساخته شده است و می‌تواند در جذب مخاطبین موفق عمل کند.

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *