بلیزارد علاقه مند به ساخت فیلم OVERWATCH

دنیای Overwatch با شخصیت‌های متفاوتش برای ورود به صفحه‌ی بزرگ سینما عالی می‌باشد. Blizzard تاکنون چندین انیمیشن کوتاه اما با کیفیت از Overwatch عرضه کرده است. با این حال ناشر این عنوان  یعنی Activision‌ Blizzard تاکنون در رابطه با ساخت یک فیلم مبنی بر جهان این بازی صحبت‌ نکرده بود.

به نقل از wccftech، “تیم کیلپین” (Tim Kilpin) رییس بخش محصولات مصرف‌کنند‌گان Activision Blizzard طی مصاحبه‌ای با MCV اشاره کرد که فیلم سینمایی Overwatch چیزی است که این شرکت به آن علاقه‌مند است:

ما بسیار دوست خواهیم داشت که یک فیلم از دنیای Overwatch بسازیم. این فرنچایز‌ها در چندین پلتفرم وجود دارند پس فیلم‌ها و تلوزیون نیز می‌توانند روشی باشند تا مخاطبان را گسترش داد و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کرد و البته esports هم روش مناسبی می‌باشد.”

از آنجایی که ایشان در گذشته در Disney و Mattel نیز کار کرده بود، اطلاعاتی در رابطه با انیمیشن‌ها و فیلم‌ها نیز دارد. پست ایشان در Disney مدیریت فرنچایز برای سری‌های Mickey Mouse و Disney Princess و استودیوی Pixar بود. پس زمانی که بگوید Overwatch پتانسیل تبدیل شدن به یک فیلم را دارد می‌توان به حرف او اعتماد کرد.

البته باید گفت که این پروژه هنوز تایید نشده است. در حال حاضر ایشان مشغول کار برروی یک فیلم لایو-اکشن از Call of Duty می‌باشد:

 هرموقع که شما یک فرنچایز داستانی مانند Call of Duty را گرفته و آن‌را در نوع دیگری از سرگرمی  گسترش دهید باید بسیار محتاط باشید. بنابراین اگر بخواهم روراست باشم می‌گویم  زمانی که داستان و نمایشنامه درست نباشند به طور کلی این‌کار را انجام نمی‌دهیم. این از آن موقعیت‌هایی نیست که یک نفر بگوید ‘برایم مهم نیست! فقط بسازیدش.’، این اتفاق نخواهد افتاد. ما اعتقاد داریم که اگر و تنها اگر این‌کار درست انجام شود، مخاطبان بسیار فراتر از چیزی که بازی توانایی‌اش را داشت گسترش می‌یابند.

مطمئنا بسیاری از بازیکنان این عنوان دوست‌داشتنی بسیار مشتاق یک فیلم هستند و از آنجایی که Blizzard هنرش را در این‌کار با انیمیشن‌های کوتاه نشان داده است پس احتمالا قادر به برآورده کردن این آرزوی کاربران هستند.

تانی کال

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *