«بندیکت کامبربچ» و «جیک جیلنهال» در «ریو»‌ همبازی شدند

«اد برگر» و «بندیکت کامبربچ» کارگردان و بازیگر سریال «پاتریک ملروز» به فاصله اندکی پس از کسب نامزدی امی، برای تولید فیلم دیگری با یکدیگر همکاری کرده و بازیگر شناخته شده دیگری به نام »جیک جیلنهال» را هم در این پروژه سهیم می‌کنند.

فیلم «ریو» (Rio) داستان دو رفیق قدیمی را روایت می‌کند که پس از مدت‌ها در شهر ریو با یکدیگر ملاقات می‌کنند. اطلاعات دیگری از قصه فیلم در دست نیست، جز اینکه یکی از این دو شخصیت اصلی یک ژورنالیست است و دیگری یک سرمایه‌گذار موفق. فیلمنامه این اثر را «استیون نایت» به نگارش درآورده که بیشتر با فیلم «لاک» (Locke) و سریال « پیکی بلایندرز» و «تابو» شناخته می‌شود، اما به زودی فیلمی تحت عنوان «آرامش» (Serenity) با بازی «متیو مک‌کانهی» و «ان هاتاوی» روی پرده خواهد داشت.

کامبربچ که به تازگی در سریال «پاتریک ملروز» بازی کرده، امسال فیلم «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» هم در نقش «دکتر استرنج» ظاهر شده و بهار آینده در قسمت چهارم فیلم همین نقش را تکرار می‌کند.

جیلنهال در ماه‌های باقی مانده از سال ۲۰۱۸ و سال آینده فیلم‌های جذابی روی پرده دارد. فیلم‌های «زندگی وحشی» و «برادران سیسترز» او از هم اکنون رقابت برای اسکار را آغاز کرده‌اند و سال آینده نیز با فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» برای اولین بار در «دنیای سینمایی مارول» نقشی برعهده می‌گیرد. وی همچنین در فیلم «Velvet Buzzsaw» با «دن گیلوری» کارگردان «شبگرد» (Nightcrawler) مجدداً همکاری خواهد کرد.

تاریخ رسمی اکران «ریو» هنوز مشخص نیست.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *