همان‌طور که می‌دانید شایعه‌هایی مبنی بر حضور بندیکت کامبربچ در فیلم جدید James Bond منتشر شده است؛ اما اکنون او به زیرکی جواب این شایعات را داد. او گفت که ممکن است در حال صحبت و مذاکره درباره ایفای نقش در قسمت‌های بعدی فیلم James Bond باشد و با این حرف نه این شایعات را رد کرد و نه تایید کرد. در طول دو سال اخیر، بعد از اینکه سم مندس کارگردان فیلماسپکتر از کارگردانی این سری فیلم کناره‌گیری کرد و دنیل کریگ هم اعلام کرد که به احتمال زیاد این قسمت آخرین قسمتی است که در سری فیلم‌های جیمز باند حضور خواهد داشت، صحبت‌های خیلی زیادی درباره آینده فیلم جیمز باند به وجود آمد. با این حال هنوز این حرف‌های کریگ عملی و اثبات نشده که سازندگان بخواهد به سرعت به دنبال یک بازیگر جدید برای این نقش باشند و حتی شایعاتی مبنی بر حضور یا عدم حضور بازیگری جدید در قسمت‌های بعدی فیلم جیمز باند به وجود بیاید.

با اینکه حضور کریگ در آینده هنوز مشخص نیست، اما هم طرفداران و هم کمپانی در فکر این هستند که اگر کریگ در آینده با شخصیت ۰۰۷ نماند، چه کسی گزینه‌ی خوبی برای ایفای این نقش خواهد بود. تقریبا برای هر بازیگر محبوب انگلیسی شایعه شده که ممکن است ایفای این نقش را به او بسپارند؛ همانند بازیگران فوق‌العاده محبوب یعنی تام هاردی و ادریس البا که طرفداران فکر می‌کنند گزینه‌ی خوبی برای این نقش هستند. همچنین درون این لیست بلند بالا نام بندیکت کامبربچ که اخیرا بیشتر نقش‌های به‌یادماندنی و نمادین مانند سریال شرلوک را بازی کرده هم به چشم می‌خورد.

با اینکه قرار است دنیل کریگ نقش جیمز باند را در فیلم باند ۲۵ ایفا کند، اما باز هم در مراسم کامیک کان و فیلم لندن از کامبربچ درباره اینکه اگر کریگ این نقش را بازی نکند آیا او می‌پذیرد که این نقش را قبول کند، پرسیده شد. مثل اینکه این مسأله بین همه کامبربچ‌ها مانند یک سنت است که وقتی سوالی از آنها پرسیده می‌شود آنها باید با زیرکی پاسخ دهند: «نظری ندارم.»

نظر کامبربچ زمانی اعلام شد که طرفداران باند چند هفته‌ی پر مشغله را پشت سر گذاشته بودند؛ زمانی که نه‌تنها شایعه شده بود که دنیل کریگ قرارداد فیلم دیگری را امضا کرده است، بلکه تاریخ اکران فیلم Bond ۲۵ هم قطعی شده بود. همچنین استودیو با فیلمسازانی مانند دنی ویلنو (Blade Runner 2049) و یان دمانگ (’71) در مذاکره است تا ببیند که چه کسی برای کارگردانی این فیلم مناسب است. تمامی این نشانه‌ها و خبر‌ها نشان می‌دهد که بالاخره فیلم ‌Bond ۲۵ بعد از دو سال بی‌خبری قرار است تولید خود را آغاز کند و این خبر خیلی خوبی برای طرفداران این سری فیلم است.

با این حال، حتی اگر کریگ برای ایفای نقش در فیلم باند 25 بازگردد، اما بالاخره یک روزی در چند سال آینده کارش در این نقش تمام می‌شود و کنار می‌رود و تصور اینکه تهیه‌کنندگان و تیم تولیدات سری فیلم‌های جیمز باند همین حالا هم به فکر گزینه‌ای برای جایگزینی کریگ باشند کار چندان سختی نیست. با توجه به محبوبیت خیلی زیاد کامبربچ در سینما و همچنین استعداد بازیگری باورنکردنی او، کاملا منطقی است که استودیو قصد داشته باشد او را جایگزین کریگ در فیلم‌های بعدی بکند. پس خیلی تعجب‌آور نیست که پاسخ کامبربچ طوری بود که نه می‌خواست این شایعه را رد کند و نه قصد داشت تایید کند که خودش بازیگری است که بعد از کریگ این نقش را به دست خواهد گرفت.

زومجی

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *