«بندیکت کامبربچ»: در فیلم‌هایی که بازیگران زن آن دستمزدی برابر نگیرند بازی نمی‌کنم

«بندیکت کامبربچ» از این س تنها ایفای نقش در پروژه‌هایی را می‌پذیرد که بازیگر زن مقابلش دستمزدی برابر با او دریافت کند. بازیگر «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» در مصاحبه با «ریدیو تایمز» برابری دستمزد بازیگران را یکی از «جنبه‌های اصلی فمینیزم» عنوان کرده و می‌گوید مفتخر است که از معدود کارمندان مرد شرکت فیلمسازی خود «سانی‌مارچ» است.

وی در این مصاحبه تأکید می‌کند که «برابری دستمزد و مقامات اداری از اصول فمینیزم هستند. مهم به اجرا درآوردن آن است. هرکجا که می‌بینید دستمزد زن و مرد یکسان نیست اعتراض کنید و از انجام آن کار امتناع کنید.» چندین بازیگر مطرح معترض به نابرابری حقوق بازیگران زن و مرد در پروژه‌هایی مانند سریال «تاج»، «وست‌ورلد»، و فیلم‌های «همه می‌دانند» فرهادی و «دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون» در ماه‌های گذشته خبرساز شده‌اند.

کامبربچ در ادامه می‌افزاید: «من مفتخرم که به همراه دوست و همکارم آدام [اکلند]، تنها مردان حاضر در شرکت فیلمسازیمان هستیم. پروژه بعدی ما داستانی زنانه دارد با دوربینی زنانه در مورد مادر بودن و بحران محیط زیست.» کامبربچ در حال حاضر فیلم «جنگ بی‌نهایت» را روی پرده دارد و به زودی سریال «پاتریک ملروز» او از شبکه شوتایم پخش خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *