«بندیکت کامبربچ» در فیلم The Power Of The Dog بازی می‌کند؛ «سنگ زمان» بر لباس جنجالی «دکتر استرنج»؟

«الیزابت ماس» بازیگر برنده‌ی امی «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) و «بندیکت کامبربچ» ستاره‌ی سریال «شرلوک» و «انتقام‌جویان: آخر بازی» در اقتباس سینمایی از رمان «قدرت سگ» (The Power of the Dog) نوشته‌ی «توماس سوج» به کارگردانی «جین کمپیون» بازی می‌کنند. این پروژه امسال در جشنواره‌ی کن به خریداران ارائه می‌شود.

داستان فیلم در مورد برادران ثروتمند اهل مونتانا به نام‌های «فیل» (کامبربچ) و «جورج بربنک» است که دو روی یک سکه‌اند. فیل مردی بی‌رحم و خوشایند است و جورج فردی بی‌احساس، سخت‌گیر اما نجیب. آن‌ها یکی از بزرگترین مزارع مونتانا را در مالکیت خود دارند. در این ناحیه مردان همچنان مرد مانده‌اند و در مقابل تغییرات دنیای مدرن قرن بیستم مقاومت می‌کنند. وقتی که جورج مخفیانه با زنی بیوه به نام «رز» (ماس) ازدواج می‌کند، فیل خشمگین و بهت‌زده سعی می‌کند زندگی زن را به وسیله‌ی پسرش «پیتر» به نابودی بکشاند. این پروژه با همکاری ‌BBC ساخته می‌شود.

کمپیون که با فیلم «پیانو» برنده‌ی اسکار شده، مینی سریال نامزد امی «بالای دریاچه» (Top of the Lake) را نوشته و کارگردانی کرد و ماس به خاطر نقش‌آفرینی در آن برنده‌ی گلدن گلوب شد. این کارگردان فیلم‌های دیگری شامل «در برش» (In the Cut) با بازی «مارک رافلو» و «مگ رایان»، «دود مقدس!» (Holy Smoke) با بازی «کیت وینسلت» و «چهره‌ی یک بانو» (The Portrait of a Lady) با بازی «نیکل کیدمن» و «جان مالکوویچ» را به تولید رسانده است.

ماس اخیراً در فیلم «ما» (Us) به کارگردانی «جوردن پیل» و «عطر او» (Her Smell) حضور یافته و به زودی در مقابل «ملیسا مک‌کارتی» در فیلم «آشپزخانه» (The Kitchen) ظاهر می‌شود.

کامبربچ نیز که به خاطر بازی در سریال «شرلوک» و فیلم «دکتر استرنج» مارول شناخته می‌شود، نقش اصلی سریال «پاتریک ملروز» (Patrick Melrose) را برای شبکه‌ی شوتایم بازی کرد و اوایل سال جاری میلادی فیلم تلویزیونی سیاسی «برگزیت: جنگ غیرمدنی» (Brexit: The Uncivil War) را در HBO داشت. او به زودی در سریال «فال نیک» (Good Omens) آمازون و درام جاسوسی «آیرون‌بارک» (Ironbark) ظاهر می‌شود.

شب گذشته لباس و کلاه یک دست سفید و عصای کامبربچ در جشنواره‌ی Met Gala جنجالی شد. در این جشنواره‌ی مد سالانه سلبریتی‌ها با ظواهری غیرمرسوم بر روی فرش قرمز حاضر می‌شوند. ستاره‌ی «دنیای سینمایی مارول» که با فرش قرمز بیگانه نیست در کنار همسر خود «سوفی هانتر» پا به این فستیوال گذاشت. واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی البته اغلب مثبت بودند و به کفش‌ها و جواهر او اشاره داشتند که به «سنگ زمان» در «انتقام‌جویان» شباهت داشت.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *