چند سالی است که هدست‌های واقعیت مجازی دنیای سرگرمی را پر کرده است. اکثر تولیدکننده‌ها، هدست‌های واقعیت مجازی مختلفی را برای پلتفرم‌های مختلف توسعه داده تا علاقه‌مندان بتوانند از محتویات و دنیای واقعیت مجازی لذت ببرند. در این میان پلتفرم موبایل نیز بی‌نصیب نمانده و هدست‌های واقعیت مجازی مختلفی نظیر هدست Samsung Gear VR و هدست گوگل کاردبرد را شاهد هستیم که توسط گوگل و سامسونگ برای کاربران پلتفرم موبایل ساخته شده است. حال در این مقاله قصد داریم به سراغ معرفی بازی‌های واقعیت مجازی اندروید برویم. بازی‌هایی متفاوت که روی پلتفرم موبایل تجربه‌ی جدید و تازه‌ای در قالب واقعیت مجازی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهند.

اگر بازی‌های پایین برایتان جذاب نبودند، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی به آرشیوی از معرفی‌ها و لینک دانلود بازی اندروید و iOS دسترسی داشته باشید.

بازی موبایل BAMF VR

BAMF VR

بازی اندروید BAMF VR یک بازی معمایی با پازل‌های مختلف است که در جریان آن با تلپورت کردن به قسمت‌های مختلف می‌توانید کریستال‌های در نظر گرفته شده در هر مرحله را جمع‌آوری کنید. نحوه‌ی تلپورت کردن بازیکن نیز از طریق پلک زدن صورت می‌گیرد و تیم سازنده اعلام کرده که بازی اندروید BAMF VR را حتما به صورت ۳۶۰ درجه بازی کنید. این گفته بدین معنا است که یا ایستاده بازی کنید یا از صندلی‌هایی استفاده کنید که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارند. یکی دیگر از نکات مثبت بازی دنیای آن است. مراحل از تنوع بالایی برخوردار بوده و شاهد دنیایی رنگارنگ و زیبا با معماهای متنوع هستیم. همچنین بازی کاملا رایگان بوده و از هیچ پرداخت درون‌برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند و با خیال راحت می‌توانید به سراغ BAMF VR بروید.

دانلود بازی اندروید BAMF VR

بازی موبایل Chair in a Room

Chair in a Room

معماهای بازی موبایل Chair in a Room شما را شدیدا به چالش می‌کشد

یک بازی واقعیت مجازی رایگان اندروید که تجربه‌ای متفاوت و عجیب را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. بازی موبایل Chair in a Room یک بازی معمایی است که از طریق آن باید پازل‌های مخفی بازی را پیدا کرده و روند داستان را پیش ببرید. همچنین این بازی از یک داستان تیره و تاریک نیز برخوردار است و در خط داستانی روح‌های متفاوتی را ملاقات خواهید کرد که همه‌ی آن‌ها، وظیفه دارند شما را به شخصی بهتر تبدیل کنند. همچنین دنیای بازی، تنها یک اتاق رمزآلود و تاریک است که یک صندلی در آن قرار دارد و هر بار اتفاق‌های متفاوتی در این اتاق رخ می‌دهد. شاید در ابتدا فکر کنید با یک بازی ترسناک طرف هستید ولی، بازی موبایل Chair in a Room اصلا بازی ترسناکی نیست بلکه، لذت واقعی تجربه واقعیت مجازی روی پلتفرم موبایل را تجربه خواهید کرد. Chair in a Room در زمان عرضه‌ی خود در کمترین زمان توانست به بهترین و محبوب‌ترین بازی هدست واقعیت مجازی Google Cardboard تبدیل شود.

دانلود بازی اندروید Chair in A Room

بازی موبایل Minos Startfighter

Minos Startfighter

یکی از اولین بازی‌هایی که برای هدست واقعیت مجازی Google Cardboard عرضه شد و بعضی از مخاطبان، آن را با نام بازی End Space VR می‌شناسند. بازی موبایل Minos Startfighter شما را در یک سفینه‌ی فضایی قرار می‌دهد که از طریق آن باید آدم بدهای بازی را یکی پس از دیگری نابود کنید. دنیای بازی از پایان خاصی برخوردار نیست و هرچقدر پیش بروید، Waveهای بیشتری برای شما در نظر گرفته شده است و دشمنان شما سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند. همچنین بازی دارای یک سیستم ارتقا است که می‌توانید سفینه‌ی خود را ارتقا داده و در لیست امتیازهای بازی، رتبه‌ی خود را مشاهده کنید. بازی تیراندازی End Space VR جزو آن دسته از بازی‌های واقعیت مجازی پلتفرم موبایل است که از گرافیک خوبی برخوردار بوده و حسابی شما را سرگرم می‌کند.

دانلود بازی اندروید Minos Starfighter VR

بازی موبایل Need for Jump VR

Need for Jump VR

بازی موبایل Need for Jump VR یک بازی پلتفرمر با دنیایی رنگارنگ است که در آن باید به جمع‌آوری سکه‌های مختلف بپردازید. سیستم بازی به نحوی تعبیه شده که از طریق چپ و راست کردن سر خود، می‌توانید مسیرهای بازی را انتخاب کرده و به عبارتی حرکت کنید. همچنین در قسمت‌هایی که نیاز به پریدن دارید، باید سر خود را رو به بالا حرکت داده و کار خود را پیش ببرید. بازی موبایل Need for Jump VR جدای از بخش تک‌نفره دارای یک بخش چندنفره است که از طریق آن می‌توانید با دوستان خود بازی کرده و لذت ببرید. در کل این بازی موبایل از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست و می‌توانید در زمان‌هایی که وقت‌تان خالی است، آن را به راحتی پر کنید.

دانلود بازی اندروید Need for Jump VR

بازی موبایل Proton Pulse

Proton Pulse

گیم‌پلی و دنیای رنگارنگ بازی، به هیچ‌وجه شما را خسته نخواهد کرد

یک بازی شدیدا سرگرم کننده و هیجان‌ انگیز که تجربه‌ی آن به تمامی اشخاصی که هدست واقعیت مجازی موبایل دارند، پیشنهاد می‌شود. در جریان بازی موبایل Proton Pulse یک گوی در اختیار دارید که باید از طریق آن موانع بازی را از بین ببرید تا بتوانید به مرحله‌ی بعد راه پیدا کنید. بازی بیش از ۵۰ مرحله‌ی مختلف داشته که هرچقدر به جلو پیش می‌روید، با چالش‌ها و سختی‌های مختلفی روبرو خواهید شد. همچنین بازی دارای یک سیستم پاورآپ است که رفته رفته آن‌ها را به دست آورده و در طول بازی می‌توانید از پاورآپ‌های خود استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این بازی موبایل می‌توان به دنیای رنگارنگ، انفجارات متعدد در بازی و دنیای فضایی آن اشاره کرد. بازی موبایل Proton Pulse به خوبی حال و هوای بازی‌های قدیمی این سبک را به مخاطب القا می‌کند.

دانلود بازی اندروید Proton Pulse

بازی موبایل VR X-Racer

VR X-Racer

بازی موبایل VR X-Racer یک بازی هواپیمایی جذاب است که در جریان آن شما یک هواپیما را کنترل خواهید کرد و در محیطی قرار خواهید گرفت که پر از موانع مختف است. موانع بازی در واقع دیوارهایی هستند که مدام در حال حرکت بوده و ارتفاع آن‌ها کم و زیاد می‌شود. حال شما باید با زمان‌بندی مناسب خود، جا خالی داده یا از روی آن‌ها عبور کنید. بازی واقعیت مجازی اندروید VR X-Racer از انتهای خاصی برخوردار نیست و همانند بازی‌های مشابه، باید رکورد خود را ثبت کنید. حال هرچقدر مسافت بیشتری را طی کنید، رکورد بهتری را از آن خود خواهید کرد. از طرفی در طول بازی یک سری حلقه‌های آبی رنگ تعبیه شده است که با عبور از داخل آن‌ها امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

دانلود بازی اندروید VR X-Racer

بازی موبایل Flats

Flats

در میان بازی‌های واقعیت مجازی اندروید یا بازی‌های تیراندازی موبایل، بازی موبایل Flats را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و رنگین‌ترین بازی‌هایی دانست که تا به حال عرضه شده است. در این بازی یک سری چالش برای شما در نظر گرفته شده که باید آن‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. شاید دنیای بازی تا حدی شما را یاد بازی‌هایی مثل بازی Superhot VR بیاندازد. همچنین اگر از یک تلویزیون اندرویدی برخوردار باشید، می‌توانید با یکی از دوستان خود به صورت بین پلتفرمی، بازی کرده و از تیراندازی در یک محیط فوق جذاب لذت ببرید. اگر به بازی‌های تیراندازی علاقه دارید، دانلود بازی واقعیت مجازی Flats پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی اندروید Flats

بازی موبایل Hunters Gate

Hunters Gate

تجربه‌ی بازی Hunters Gate در کنار دوستان‌اتان، لذت بازی را افزایش می‌دهد

اگر از دارندگان هدست واقعیت مجازی Daydream هستید و به دنبال یک بازی تیراندازی هیجان انگیز می‌گردید، بازی اندروید Hunters Gate را از دست ندهید. در جریان بازی موبایل Hunters Gate می‌توانید به دنیای شیاطین حمله کرده و فرمانده‌ی آن‌ها را از بین ببرید. همچنین یکی از ویژگی‌های مهم این بازی، مراحل متنوع و محیط‌های جذاب‌اش است که به هیچ‌وجه شما را خسته نمی‌کند. بازی موبایل Hunters Gate یک بخش کوآپ نیز در دل خود جای داده که در جریان آن می‌توانید از طریق اینترنت بی‌سیم به یکی از دوستان خود متصل شده و از بازی لذت ببرید. از دیگر ویژگی‌های بازی واقعیت مجازی اندروید Hunters Gate می‌توان به پاورآپ‌هایی که در اختیار دارید، اشاره کرد؛ شخصیت داستان قدرت‌های خاصی را در اختیار دارد که در جریان مبارزه‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین درجه سختی بازی به نحوی است که هرچه به مراحل بالاتر بروید، کشتن دشمنان چالش بر‌انگیزتر از گذشته می‌شود.

دانلود بازی اندروید Hunters Gate

بازی موبایل Adventure Time: I See ooo VR

Adventure Time: I See ooo VR

در بازی موبایل Adventure Time: I See ooo VR شما در نقش فین وارد مراحل مختلفی می‌شوید که هر مرحله یک سری چالش را برای شما تدارک دیده است. اگر بتوانید به خوبی این چالش‌ها را پشت سر بگذارید، امتیازهای مختلفی را در پایان هر مرحله به دست می‌آورید که با توجه به امتیاز شما، از یک تا سه ستاره برای آن مرحله دریافت خواهید کرد. موردی که این بازی اندروید را از سایر بازی‌های واقعیت مجازی متمایز می‌کند، دنیای کارتونی و جذاب به همراه مراحل متنوعی است که به هیچ‌وجه شما را خسته نخواهد کرد. از پرواز در آسمان‌ها، تونل و غارهای مختلف گرفته تا مراحلی که از طریق آن‌ها باید دشمنان اطراف خود را یکی پس از دیگری از بین برده و مراقب حملات آن‌ها نیز باشید. همچنین بازی دارای یک بخش خرید آیتم است که می‌توانید خود را تقویت کنید.

دانلود بازی اندروید Adventure Time: I See ooo VR

بازی موبایل Bomb Squad VR

Bomb Squad VR

بازی موبایل Bomb Squad VR به واسطه‌ی حالت‌های مختلفی که دارد، همیشه شما را سرگرم نگه می‌دارد

بازی موبایل Bomb Squad، جزو آن دسته از بازی‌هایی است که در مهمانی و دورهمی‌های دوستانه می‌توانید از آن استفاده کنید زیرا به لطف بخش چندنفره و حالت‌های مختلفی که در اختیار دارد، حسابی شما را سرگرم می‌کند. حال فرض کنید با دوستان خود دور یکدیگر نشسته و از طریق هدست واقعیت مجازی گوشی موبایل خود، بازی اندروید Bomb Squad VR را بازی می‌کنید. قطعا لذت بازی دوچندان خواهد شد و در میدان نبرد، حساسیت شما برای نابودی سایر بازیکنان بیشتر شده و خود را کاملا جای شخصیتی که کنترل‌اش را در دست گرفته‌اید، حس خواهید کرد. قطعا بازی موبایل Bomb Squad VR جز آن دسته از بازی‌هایی است که با انجام آن به هیچ‌وجه گذر زمان را حس نخواهید کرد.

دانلود بازی اندروید BombSquad VR

بازی موبایل Battle Z VR

Battle Z VR

بازی‌های زامبی محور همیشه مخاطبان خود را داشته و استودیوهای بازیسازی نیز همیشه نگاهی خاص به این سبک از بازی داشته‌اند. حال اگر به دنبال یک بازی زامبی کشی تمام عیار روی گوشی موبایل خود هستید که از واقعیت مجازی پشتیبانی کرده و بتوانید از آن نهایت لذت را ببرید، بازی موبایل Battle Z VR را از دست ندهید. همچنین این بازی، اولین بازی موبایل چند نفره تیراندازی اول شخص است که برای هدست‌های واقعیت مجازی موبایل عرضه شده است. در جریان این بازی با سایر بازیکنان در تلاش هستید تا از خانه خود دفاع کرده و زامبی‌هایی را که به شما حمله می‌کنند یکی پس از دیگری از بین ببرید.

دانلود بازی اندروید Battle Z VR

بازی موبایل Mekorama VR

Mekorama VR

اگر به دنبال یک بازی معمایی و چالش برانگیز در عین حال ساده و دوست داشتنی هستید، بازی موبایل Mekorama VR را به هیچ‌وجه از دست ندهید. در دنیای بازی واقعیت مجازی اندروید Mekorama VR شما در قالب شخصیتی به نام B به ایفای نقش خواهید پرداخت. وی در دنیایی با پازل‌های مختلف رها شده و حال این وظیفه‌ی شما است تا راه خانه را به B نشان دهید. یکی از مشخصه‌های خوب بازی واقعیت مجازی Mekorama VR این است که ۵۰ مرحله مختلف در اختیار شما قرار داده شده و در کنار آن، یک بخش دیگر تعبیه شده که می‌توانید از مراحل ساخته شده سایر بازیکنان نیز استفاده کرده و از آن‌ها لذت ببرید. همچنین می‌توانید مراحل خود را نیز با سایرین به اشتراک بگذارید.

دانلود بازی اندروید Makeroma VR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *