بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو در سال 2018 – قسمت دوم

در قسمت اول مقاله بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو در سال 2018 که طی روزهای گذشته منتشر شد به آخرینتکنیکهای Seo گوگل در سال 2018 پرداختیم . در ادامه سایر گزینه های مورد نیاز و قابل تامل در این حوزه را بررسی می نماییم :

 

در محتوایی که تولید می کنید از لینک های بیرونی نیز استفاده کنید.

لینک های بیرونی نیز اهمیت دارند. نیاز نیست که برای قرار دادن لینک بیرونی و تأکید بر آنها از قالب خاصی استفاده کنید. لینک های مرتبط را در محتوای تولیدشده خود قرار دهید تا افراد بتوانند به تحقیقات خود ادامه دهند. همواره از دو یا سه لینک بیرونی در هر محتوایی که تولید می کنید استفاده کنید.

  1. بیش از آنکه بر کمیت لینک ها تمرکز کنید، بر کیفیت آنها تمرکز کنید.

کیفیت لینک ها خیلی بیش از کمیت آنها اهمیت دارند. وقتی برای محتوای خود لینک می سازید، از تعداد لینک های زیاد استفاده نکنید. با کیفیت ترین دامنه ها را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که آن لینک ها، به صورت منسجم و به شکلی منطقی تولید شده اند. انتخاب هوشمندانه لینک ها، باید هدف اصلی شما باشد. شبیه کلاه سفیدها و نه کلاه سیاه ها فکر کنید.

  1. همیشه با استفاده از دامنه های قابل اعتماد، برای محتوای خود بازاریابی کنید.

زمانی که من محتوا می سازم، حتی هنگامی که این کار را روی دامنه های معتبر انجام می دهم، همیشه با استفاده از وب سایت های معتبر، برای محتوای خود بازاریابی می کنم. هیچ اهمیتی ندارد که محتوای خود را کجا خلق می کنید، تولید محتوا و بازاریابی کردن برای آن، نکته اصلی برای برنده شدن در مسابقه بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو در سال 2018 و در سال های آتی است. مطالبی سودمند در دیگر وب سایت های معتبر مثل کورا و لینکدین بنویسید و این کار را با قرار دادن لینک مطلب اصلی که به وب سایت شما می رسد انجام دهید.

  1. از تبلیغات بیش از اندازه در بالای وب سایت خود استفاده نکنید.

نسبت به تعداد تبلیغاتی که در پیشانی وب سایت خود قرار می دهید مراقب باشید. در نهایت، نباید سایت را طوری طراحی کنید که قسمت اصلی سایت به تبلیغات اختصاص داده شده باشد. تبلیغات بیش از حد، کیفیت تجربه کاربر را کاهش می دهد و گوگل هم این را نکته ای منفی تلقی می کند. همچنین، استفاده از تبلیغات فراوان، که با سکوهای تبلیغاتی مختلف در سایت بارگزاری شده اند، سرعت وب سایت را به صورت طبیعی کاهش می دهد. تا جایی که می توانیم میزان تبلیغات را در وب سایت کاهش دهید.

  1. از فیدخوان های سوپر گاید معتبر که عناوین مشخص دارند استفاده کنید.

رولاند فریز، یکی از محترم ترین نام ها در حوزه بازاریابی آنلاین می گوید که شرکت او، دیجیتال مارکتر، روی ایجاد فیدخوان های کارآمد تمرکز کرده است. سوپرگایدها گزیده های محتوایی هستند که ارزش پست کردن آنها بسیار است، با استفاده از سوپرگایدها تعامل و اشتراک گذاری کاربران افزایش پیدا می کند؛ بدین ترتیب با این ترفند می توان دامنه فراموش شده را به دامنه ای معتبر و در معرض توجه تبدیل کرد.

  1. از حقه زدن یا استفاده از ترفندهای فریبکارانه خودداری کنید.

بر ارزش آفرینی تمرکز کنید و از حقه زدن یا استفاده از ترفندهای فریبکارانه خودداری کنید. از هدایت دوباره کاربران یا حقه زدن به موتورهای جستجو با مخفی کردن محتوا خودداری کنید. اگر برای برنده شدن در مسابقه بهینه سازی موتور جستجو در سال 2018 یا سال های آتی جدی هستید، باید از این حقه بازی ها دوری کنید. با این حقه بازی ها، اعتماد گوگل و کاربرانی را که به وب سایت شما می آیند از دست می دهید.

  1. برای ایجاد محتوای پربازدیدی که به دامنه شما لینک می شود، از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

اگر از رسانه های اجتماعی به درستی استفاده شود، ترافیک عظیمی از کاربران به وب سایت شما منتقل می شود. از رسانه های اجتماعی برای تولید محتوای کاربرپسندی استفاده کنید که کسب و کار محور نباشد، ولی ارزش آفرینی کند؛ منظور از ارزش، می تواند ارزش سرگرمی یا ارزش اطلاعاتی محتوا باشد.

  1. از افراد تأثیرگذاری که در اطراف‌تان هستند تقاضای کمک کنید تا در تقویت نتایج، به شما کمک کنند.

برای انتشار مطالب خود از افراد تأثیرگذار استفاده کنید. تأثیرگذاران بسیار زیادی در اینستاگرام یا فیس بوک هستند که می توانند به تقویت نتایج شما کمک کنند. با استفاده از این روش می توانید به مخاطبان گسترده ای دسترسی پیدا کند؛ به خصوص اگر در ابتدای کار هستید، با این روش می توانید حرف خود را به گوش افراد بیشتری برسانید.

تانی کال

ایران استارت آپ

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *