خانه ورزش اخبار ورزش بودجه ۱۴۰ میلیون پوندی لیورپول برای خرید در روزهای پایانی نقل و انتقالات

بودجه ۱۴۰ میلیون پوندی لیورپول برای خرید در روزهای پایانی نقل و انتقالات

0

تلگراف نوشته است در حالی که چیزی به پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۷ باقی نمانده است، لیورپول سخت در تلاش است تا با بودجه ای ۱۴۰ میلیون پوندی، تیم خود را تقویت کند و لمار و فن دیک گزینه های اصلی کلوپ هستند.

لیورپول تاکنون دو پیشنهاد برای جذب لمار ارائه کرده ولی کار سختی برای خرید این بازیکن در این فاصله اندک دارد، هنوز موضع باشگاه موناکو در قبال پیشنهاد لیورپول مشخص نیست ولی بعید به نظر می رسد موناکو با رقمی کمتر از ۷۰ میلیون پوند راضی به فروش لمار شود، البته این بازیکن در ترکیب تیم ملی کشورش حضور دارد و پنج شنبه نیز فرانسه مقابل هلند قرار می گیرد و انتقال وی در این شرایط خیلی سخت جلوه می کند.

لیورپول در صورت ناکامی در جذب لمار، چمبرلین را درنظر گرفته ولی آرسنال ترجیحش بر این است که او را به چلسی بفروشد، چرا که لیورپول را رقیب مستقیم خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می داند.

در عین حال، هنوز هم بحث انتقال فن دیک به لیورپول مطرح است، اگرچه دو باشگاه در ابتدای ماه ژوئن درباره فن دیک اختلافاتی داشتند و لیورپول مجبور به عذرخواهی شد، اما در صورت دریافت چراغ سبز، لیورپول حاضر است تا رقبا را کنار بزند و برای جذب این بازیکن، ۷۰ میلیون پوند پرداخت کند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *