این روزها، روزهای ارزشمندی برای کمپانی نینتندو و همچنین کنسول نینتندو سوییچ به حساب می‌آید. زیرا هواداران این کمپانی و همچنین سایر مخاطبان پس از چند ماه انتظار بالاخره جدیدترین کنسول نینتندو را خریداری خواهند کرد.

حال طبق جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، رجی فیس ام، مدیرعامل شعبه آمریکا نینتندو، بیانیه‌ای را منتشر کرده است که در واقع این بیانیه به تمامی هواداران  تقدیم شده است و در آن رجی فیس ایم در مورد بازی‌های پیش روی و کنسول نینتندو سوییچ سخن گفته است. در ادامه می‌توانید متن کامل صحبت‌های رجی فیس ایم را بخوانید.

تقدیم به هواداران باورنکردنی‌مان

روزی که کنسول جدیدی از خانواده نینتندو عرضه شود، روز مخصوصی به حساب می‌آید. ولی ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم شما با نینتندو سوییچ در اتاق نشیمن، در رفت و آمد یا به عبارتی در هرجایی که هستید به بازی کردن بپردازید. این دقیقا موردی است که نینتندو سوییچ را به یک کنسول خاص تبدیل کرده است.

در جریان سال جاری میلادی، می‌توانید به تجربه بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild، بازی Splatoon 2 و آثاری دیگر پرداخته و به گشت و گذار در دنیای جدید ماریو (بازی Super Mario Odyssey) بپردازید. البته در این میان نباید بازی جالب 1-2 Switch را نیز فراموش کرد که تجربه خوبی را با دوستان‌تان فراهم خواهد کرد. در بخش بازی‌های ریسینگ نیز بازی Mario Kart 8 برای شما در نظر گرفته شده است. همچنین از سایر بازی‌های نینتندو سوییچ می‌توان به بازی Arms یا بازی Snipperclips – Cut It Out Together، بازی Xenoblade: Chronicles 2 و بازی Fire Emblem اشاره کرد. البته ناگفته نماند که از سوی توسعه دهندگان Third-Party نیز بازی‌های جذاب و متنوعی برای نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است.

در آخر امیدوارم از این ماجراجویی که آن را آغاز خواهید کرد، نهایت لذت را ببرید. اینجا ما مسیر کنسول گیمینگ را در راستا و مکان جدیدی قرار دادیم که قبلا نظیر آن را ندیده بودیم.

ممنون از شما که بهترین هواداران ما هستید و روز خوبی داشته باشید.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *