خانه ورزش اخبار ورزش بیرانوند نیمکت‌نشین می‌شود؟

بیرانوند نیمکت‌نشین می‌شود؟

0

بیرانوند نیمکت‌نشین می‌شود؟

علیرضا بیرانوند راهی را می‌رود که سال‌ها مهدی رحمتی می‌رفت. بیرانوند حالا دروازه‌بان فیکس تیم ملی و پرسپولیس است. اتفاقی که فرصت استراحت را از بیرانوند گرفته. بیرانوند از باشگاه به اردوی تیم ملی می‌رود و از تیم ملی هم که برمی‌گردد، باید در مسابقات باشگاهی حضور پیدا کند. برانکو هم که در بازی‌های لیگ به ملی‌پوشان خسته‌اش استراحت می‌دهد، بی‌وقفه از بیرانوند استفاده می‌کند.

اما این بار داستان متفاوت است. تیم ملی هفته آینده در تاریخ ۱۸ مهر در روسیه به مصاف میزبان جام‌جهانی می‌رود. پرسپولیس دو روز بعد در لیگ برتر با استقلال خوزستان بازی دارد. با مسافتی که بیرانوند از روسیه تا تهران و بعد آن از تهران تا اهواز روی آسمان است، احتمالا شانس قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس را از دست می‌دهد. حتی اگر بیرانوند در سفر به روسیه، برای تیم ملی بازی هم نکند بعید است که برانکو دروازه‌‌بان خسته‌‌اش را در ترکیب فیکس قرار دهد.

در همین هفته‌های اخیر هم به اندازه کافی تاثیرات جنگیدن در دو جبهه و حضور دائم بیرانوند در مسابقات، افت کیفیت این دروازه‌بان را به نمایش کشیده است. دروازه بیرانوند در این چند هفته‌ ساده‌تر از هر زمانی باز می‌شود. تعداد گل‌های خورده زیاد بیرانوند، شاید برانکو را به این فکر فرو برد که دروازه‌بان تیم‌اش را هم تغییر دهد و از رادوشوویچ استفاده کند. رادویی که هر چه‌قدر در شوت‌های از راه دور ضعف دارد، از چند پوئن خاص بهره‌ می‌برد. رادوشوویچ به عنوان سویپر فضای پشت دفاع تیم را به خوبی پوشش می‌دهد و در کل دروازه‌بان مطمئنی است.

شاید تجویز برانکو برای بازگشت بیرانوند به روزهای اوج، تزریق آرامش به او باشد. بیرانوند مدت‌هاست که تیتر یک رسانه‌ها شده و پشت سر هم در مسابقات حاضر می‌شود. با استراحت در حداقل یک مسابقه، می‌تواند آرامش و تمرکز را به بیرانوند برگرداند. احتمالا این موضوع به سکوها هم انتقال پیدا کرده که رادوشوویچ در تمرین امروز پرسپولیس، بیشتر از هر زمانی مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *