خانه ورزش اخبار ورزش بیشترین اختلاف پرسپولیس با استقلال

بیشترین اختلاف پرسپولیس با استقلال

0

بیشترین اختلاف پرسپولیس با استقلال

شکست استقلال مقابل ذوب آهن، تیم قلعه‌نویی را پشت سر پرسپولیس نگه داشت اما در عوض فاصله سرخپوشان با استقلال را به بیشترین اندازه از زمان شروع لیگ برتر رساند. پرسپولیس این فصل، از همان هفته اول بالاتر از استقلال بود و تیم برانکو در هفته‌های اخیر، توانسته بود فاصله‌اش با تیم شفر را به ۱۶ امتیاز برساند.

۱۶ امتیاز، بیشترین فاصله پرسپولیس با استقلال در لیگ برتر است. البته استقلالی‌ها، لیگ یازدهم ۲۴ امتیاز بالاتر بودن نسبت به پرسپولیس را هم تجربه کرده‌اند اما پرسپولیسی‌ها، هیچوقت بیش از ۱۶ امتیاز بالاتر از استقلال قرار نگرفتند. این اختلاف ۱۶ امتیازی، در لیگ هفتم بدست آمد که البته، ۶ امتیاز از پرسپولیس کم شده بود وگرنه اختلاف دو تیم به ۲۲ امتیاز می‌رسید.

حالا تیم برانکو، بدون اما و اگر با برد این هفته اختلافی ۱۹ امتیازی با استقلال ثبت کرده که دائما، در حال افزایش است. اگر آن‌ها فصل را با همین اختلاف امتیاز نسبت به استقلال تمام کنند، باز هم بیشترین اختلاف‌شان نسبت به رقیب سنتی در تاریخ لیگ برتر را ثبت کرده‌اند. اختلافی که بعید نیست در هفته‌های آینده با مسیر فعلی پرسپولیس و افت نسبی استقلال، بیشتر هم بشود.

تانی کال

برنامه نود

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *