بیشتر وقایع Captain Marvel در فضا اتفاق می افتد

بری لارسون قرار است در فیلم سینمایی Captain Marvel (کاپیتان مارول) که سال آینده میلادی پا به گیشه می گذارد بعنوان بزرگ ترین قهرمان زمین پرواز کنـد. ما تاکنون هیچ تصویر رسمی و تایید شده ای از این فیلم ندیده ایم، و تمام چیزهایی که مشاهده کرده ایم تعدادی عکس لو رفته از پشت صحنه بوده است. ما در این تصاویر کاپیتان را روی “زمین” و کنار شخصیت هایی مثل نیک فیوری (با نقش آفرینی ساموئل ال. جکسون) و مار-ول (جود لا) مشاهده کرده ایم، اما کوین فایگی رئیس کمپانی Marvel Studios تایید کرده که بیشتر وقایع مهم فیلم در فضا و میان ستاره ها اتفـاق می افتد.

فایگی طی مصاحبه اخیر خودش با Total Film فاش کرد که “بیشتر وقایع فیلم در فضای خارج از زمیـن اتفاق می افتـد…” با در نظر گرفتن تاریخچه این شخصیت در محافظت از عالم هستی، این تاییدیه کمک می کند تا بفهمیم وقتی که بقیه شخصیت های دنیای سینمایی مارول مشغول مبارزه در دنیای مربوط به خودشان بوده اند، کارول دانورز کجا بوده است. خود لارسون در رابطه با کاپیتان گفته که “او خیلی خیلی قدرتمند است. می تواند سیاره ها را تکان دهد…

فایگی و لارسون همچنین توضیح دادند این فیلم که وقایع آن در سال های ۱۹۹۰ میلادی اتفاقمی افتد، به فیلم های علمی-تخیلی مشهور دهه نودی ادای احترم می کند. فایگی فاش نمود که “قطعا در اینجا ادای احترامی به فیلم های اکشن محبوب دهه نودی وجود دارد…“یکی از فیلم های مشهوری که در این مصاحبه بطور ویژه به آن اشاره شد Terminator 2: Judgement Day (نابودگر ۲: روز داوری) محصول ۱۹۹۱ بود، فایگی مبارزان سطح خیابانی و تعقیب-گریزهای ماشینی این فیلم را مورد تحسین قرار داد.

تولید فیلم سینمایی Captain Marvel اکنون به پایان رسیده و سازندگان آن مشغول کار بر روی فاز پس-تولید هستند، و تا جایی که ما خبر داریم قرار است یکی از بهترین و پرفروش ترین فیلم های سال ۲۰۱۹ باشد. خود بری لارسون که سال گذشته وی را در فیلم پرفروش Kong: Skull Island مشاهده کردیم گفته “من به چیزی که ما ساختیم افتخار می کنم…” باید اشاره کنیم این اولین فیلم دنیای سینمایی مارول است که شخصیت اصلی آن زن می باشد و یک کارگردان خانم دارد.

از ستارگان فیلم سینمایی Captain Marvel می توانیم به بری لارسون در نقش کارول ﺩاﻧﻮﺭﺯ، ﺳﺎﻣﻮﺋﻞ ﺍﻝ. ﺟﮑﺴﻮﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻧﯿﮏ ﻓﯿﻮﺭﯼ رئیس آینده سازمان شیلد، ﺟﻮﺩ ﻻ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻭﺍﻟﺘﺮ ﻻﻭﺳﻮﻥ (ﻣﺎﺭ-ﻭﻝ) ﻣﺮﺑﯽ کارول، کلارک گرگ در نقش فیل کولسون، ﻟﯽ ﭘﯿﺲ در نقش رونان، ﺟﺎﯾﻤﻦ ﻫﺎﻧﺴﻮ در نقش کوراث، ﺟﻤﺎ ﭼﺎﻥ در نقش مین-اروا، و بن مندلسون، لاشانا لینچ، Algenis Perez Soto، مکینا گریس و آنت بنینگ که هنوز نقش هایشان معلوم نیست اشاره کنیم.

اکران این فیلم از هشتم مارس ۲۰۱۹ مصادف با جمعه ۱۷ اسفند ۹۷ آغاز می شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *