این سازنده خودرو‌های لوکس آلمانی، از استایل بی‌مانند پرچمدار کوپه خود، بی‌ام‌و سری 8، خبر می‌دهد. بنابرین به همین بهانه و فارغ از بُعد فنی، قصد داریم نگاهی اجمالی به ظاهر آن بیندازیم. پس با ما همراه باشید.

بی ام دبیلو کوپه سری 8

مرگ زود هنگام کوپه سری 6 چیزی نیست که بر احدی پوشیده باشد ولی به تازگی از پیدا شدن سر و کله ی جانشینی خلف برای آن اطلاع یافتیم؛ چراکه بی‌ام‌و در فستیوال اتومبیل Villa d’Este ایتالیا که در نزدیکی شهر رم برگزار می‌شود، از کانسپت سری 8 خود پرده‌برداری کرد. این کانسپت پیش‌نمایشی از کوپه سری 8 محیر‌العقولی است که به نظر می‌رسد تا سال 2018 روانه بازار شود. . البته 20 سالی از معرفی اولین خودروی سری 8 این کمپانی می‌گذرد و فروش فوق العاده‌ای که در آن سال‌ها تجربه کرد، انتظارات را از این محصول جدید بالا می‌برد.

بی ام دبیلو کوپه سری 8

این کانسپت با چراغ‌های جلوی لیزری و LED باریکی که تا کناره‌ها نیز ادامه می‌یابد، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.‌ طراحی متحرک سقف دراز آن نیز در کنار موج نا‌منظم سپر عقب، ظاهری ظریف و دلفریب به آن می‌بخشد. چراغ‌های عقب اِل‌شکل این خودرو که به طرز چشمگیری تا گلگیر‌های عقب ادامه می‌یابند نیز در عین هماهنگی با دیفیوزر فیبر‌کربن اطراف اگزوز، جلوه‌ی بیشتری به استایل آن می بخشند.

بی ام دبیلو کوپه سری 8

کانسپت بی‌ام‌دبلیو سری‌ 8، با رنگ مایع خاکستری انحصاری بارسلونا رنگ‌آمیزی شده و بر روی چرخ‌های 21 اینچی آلیاژ آلومینیومی سوار است که از ساختاری شبکه‌ای بهره می‌برند.

بی ام دبیلو کوپه سری 8

در داخل کابین، علاوه بر صندلی‌های اسپرت روکش فیبری، می‌توان به فیبر‌کربن و آلومینیوم پولیش خورده و تر و تمیزی اشاره کرد که به همراه چرمی قهوه‌ای و سفید، در سرتاسر آن به کار رفته است. برای کانسپت سری 8 بی‌ام‌و از دنده‌ای به جنس کریستال سواروفسکی و ههچنین کنترلر iDrive یاری جسته‌اند تا گام دیگری در راستای هرچه لوکس‌تر شدن آن برداشته باشند.

بی ام دبیلو کوپه سری 8

بی‌ام‌و قول داده است که علاوه بر این ظاهر چشم نواز برای کوپه لوکس سری 8 خود، “razor-sharp dynamics” یا همان “پویایی تیغ تیز” را نیز به کار گیرد تا بتواند نظر دوست‌داران مرسدس بنز کوپه کلاسِ S، استون مارتین DB11 و بنتلی کانتیننتال جی‌تی تیون شده‌ی AMG را نیز به هنگام عرضه محصول نهایی در سال 2018 جلب کند.

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *