با تأخیر خوردن «جوخه‌ی انتحار 2» ویل اسمیت فرصت بازی در «پسران بد 3» و «درخشان 2» را پیدا کرد

تا همین چند ماه قبل، به نظر می‌رسید که برادران وارنر در حال توسعه‌ی قسمت دوم «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) با بازگشت «مارگو رابی» و «ویل اسمیت» باشد. اما این برنامه‌ها به سبب وجود پروژه‌های دیگر به تأخیر افتاده و برای اسمیت این فرصت را فراهم آورده که او در فیلم‌های دیگر بازی کند.

به نوشته GWW اسمیت به زودی و پس از مدت‌ها انتظار در فیلم «پسران بد ۳» و دنباله‌ی فیلم «درخشان» (Bright) محصول نت‌فلیکس جلوی دوربین خواهد رفت. قسمت سوم «پسران بد» با عنوان رسمی (Bad Boys For Life) طبق برنامه باید بین نوامبر (آبانماه) و مارچ (اسفندماه) در میامی و آتلانتا فیلمبرداری شود تا در تاریخ ۱۷ ژانویه سال ۲۰۲۰ به نمایش درآید.

گزارش شروع مراحل پیش‌تولید دنباله‌ی «جوخه‌ی انتحار» در اوایل سال جاری میلادی غیرمنتظره بود و این تأخیر با توجه به برنامه‌های فشرده بازیگران فیلم اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسید. رابی دیگر بازیگر فیلم باید نقش «هارلی کوئین» را بازی کند، اما نه در این فیلم، بلکه در فیلم جداگانه‌ی دیگری به نام «پرنده شکاری» (Birds of Prey) با حضور این شخصیت که فیلمبرداری آن از اوایل سال ۲۰۱۹ کلید می‌خورد.

برادران وارنر توجه خود را به فیلم‌های دنیای دی‌سی معطوف کرده و به نظر می‌رسد که فیلم‌های «فلش»، «پرنده شکاری»، «بتمن» و «جوکر» برای استودیو در اولویت قرار داشته باشند. فیلم «شزم!» آن‌ها نیز مراحل پس از تولید را پشت سر می‌گذارد و در ماه آپریل اکران می‌شود. از طرف دیگر استودیو باید قسمت دوم «واندر وومن» را هم در نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران کند. فیلم اختصاصی «جوکر» هم که گفته می‌شود با بودجه کمتری تولید می‌شود و فیلمبرداری آن تا چند ماه آینده آغاز می‌شود، باید در اکتبر سال ۲۰۱۹ به اکران برسد.

به نظر می‌رسد که هواداران باید حتی بیشتر از قبل برای دیدن «جارد لتو» در نقش جوکر منتظر بمانند، با این فرض که برادران وارنر پس از فیلم اختصاصی جوکر با بازی «خواکین فینیکس» در سال آینده او را از یاد نبرده باشد. باید دید آیا در سینما جایی برای دو جوکر به صورت همزمان هست یا نه؟

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *