تارانتینو Once Upon a Time in Hollywood را با صحنه‌های جدید دوباره اکران می‌کند؛ رقابت «برد پیت» برای اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل

فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» با ۱۰ دقیقه صحنه‌ی جدید در فصل اهدای جوایز دوباره روی پرده می‌رود. سونی پیکچرز اعلام کرده است که انتشار مجدد فیلم با ۱۰۰۰ سالن در ایالات متحده و کانادا از جمعه ۲۵ اکتبر (۳ آبان ماه) آغاز می‌شود. کات جدید فیلم شامل چهار صحنه‌ی جدید خواهد بود.

«آدرین اسمیت» مدیر پخش داخلی سونی پیکچرز می‌گوید: «مخاطبین حمایت بی‌نظیری از فیلم به عمل آوردند و ما تمایل داریم فرصتی دیگر در اختیارشان قرار دهیم تا فیلم را آنگونه که باید – در سالن‌های سینما و بر روی پرده‌های بزرگ – ببینند و دوباره در حال و هوای دهه‌ی شصت تارانتینو قرار بگیرند.»

«روزی روزگاری در هالیوود» ۲۶ جولای (۴ تیر ماه) در آمریکا اکران شد و به سرعت به محبوبیت رسید. این فیلم با فروش ۴۱ میلیون دلاری در هفته‌ی اول، پرفروش‌ترین فیلم تارانتینو در افتتاحیه‌ی داخلی لقب گرفت. «روزی روزگاری در هالیوود» تا امروز ۱۳۹ میلیون دلار در بازارهای داخلی و ۳۶۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است. داستان فیلم در مورد یک بازیگر سریال‌های وسترن با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» است که سعی می‌کند به هالیوود راه یابد. «برد پیت» نیز نقش بدلکار او، و «مارگو رابی» نقش مدل و بازیگر «شارون تیت» بازی می‌کنند.

اولین کات تارانتینو از فیلم «هالیوود» به چهار ساعت و ۲۰ دقیقه می‌رسید و نسخه‌ی اکران شده‌ی آن دو ساعت و ۴۰ دقیقه بود. صحنه‌های حذف شده از فیلم شامل بخش‌هایی با بازی «تیم راث» در نقش پیشخدمت «جی سبرینگ»، «جیمز مارسدن» در نقش «برت رینولدز» و «دنی استرانگ» در نقش «دین مارتین» می‌شدند. «دیوید هیمن» تهیه‌کننده‌ی فیلم نیز می‌گوید صحنه‌هایی از بازی «جولیا باترز» ۱۰ ساله نیز از فیلم حذف شده‌اند. او می‌گوید بازی این بازیگر خردسال می‌توانست نامزدی اسکار را برایش به همراه داشته باشد.

«روزی روزگاری در هالیوود» در حالی با صحنه‌های جدید مجدداً روی پرده می‌رود که هفته‌ی گذشته اعلام شد تارانتینو حاضر نیست فیلم را برای نمایش در بازار چین سانسور کند. اکران «هالیوود» در این کشور بنا به دلایل نامشخص لغو شد، اما بسیاری از منابع مدعی شدند که شنان دختر «بروس لی» به علت نحوه‌ی نمایش شخصیت پدرش از فیلم به «وزارتخانه‌ی ملی فیلم» چین شکایت کرده است.

«روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو همزمان با آغاز کمپین اسکار سونی برای این فیلم دوباره روی پرده می‌رود. انتظار می‌رود نهمین فیلم تارانتینو در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و سایر بخش‌ها نامز اسکار شود. سونی به تازگی تأیید کرده است که «برد پیت» در رقابت اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل حضور خواهد داشت تا به این ترتیب دی‌کاپریو در نقش بهترین بایگر مرد نقش اول به رقابت بپردازد. سونی در اقدامی مشابه «متیو رایس» ستاره‌ی «یک روز زیبا در محله» را هم وارد رقابت در بخش بهترین بازیگر مرد نقش اول کرده تا «تام هنکس» دیگر بازیگر فیلم در بخش بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای اسکار رقابت کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *