تاریخ انتشار بازی مورد انتظار PILLARS OF ETERNITY II: DEADFIRE

چند سال پیش استدیوی Obsidian، یک بازی نقش آفرینی با نام Pillars of Eternity عرضه کرد. این عنوان توانست به خوبی در دل بازیبازان و طرفداران بازی‌های نقش آفرینی جا باز کند و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین عناوین سبک خود شود. البته این پایان کار نبود و استدیو Obsidian این عنوان را فراتر از مرزهای پلتفرم PC گسترش داد و Pillars of Eternity را برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه کرد. کلیک‌های متوالی و دقیق، سبک نقش آفرینی را برای کنسول داران تبدیل به یک سبک شناخته نشده کرده بود، اما به لطف Obsidian کنسول داران هم توانستند از این بازی لذت ببرند. حال مدتی از معرفی نسخه‌ی دوم Pillars of Eternity با نام Deadfire می‌گذرد و ما تنها می‌دانستیم که این بازی در سال 2018 منتشر می‌شود، اما اکنون تاریخ عرضه‌ی این عنوان مشخص شده و قابل پیش خرید است.

به نقل از DualShockers، استدیو Obsidian در طی یک توییت اعلام کرد که Pillars of Eternity II: Deadfire در تاریخ 3 آوریل 2018 (24 فروردین 1397) منتشر می‌شود. همچنین طی عکس متحرک GIF که منتشر شد، شاهد زیبایی و شکوه خاصی به دلیل بروزرسانی و بهبود موتور گرافیکی بودیم.

در صورت پیش خرید این بازی، شما سه آیتم جدید برای شروع ماجراجویی خود دریافت می‌کنید. این موارد شامل یک پرنده به نام Beakhead و یک پرچم سیاه برای شخصی سازی کشتی می‌شود. همچنین شما می‌توانید جمجمه‌ی St. Drogga را دریافت کنید که از یک شمشیر و جمجمه تشکیل شده و در مبارزات سبب آسیب زدن و سوزاندن دشمنان می‌شود. شما می‌توانید در زیر این موارد را مشاهده کنید:

هم اکنون سه نسخه‌ی مختلف از بازی Pillars of Eternity II: Deadfire برای پیش خرید در دسترس است. اولین نسخه، نسخه‌ی استاندارد بازی است که تنها شامل بازی اصلی می‌شود و 49.99 دلار قیمت دارد. دومین نسخه‌ی Deluxe Edition است که شامل بازی اصلی، موسیقی متن بازی، یک حیوان خانگی، یک آیتم مخصوص درون بازی، یک دفترچه‌ی راهنما، یک نقشه‌ی از جهان بازی با کیفیت و وضوح بالا و یک کتاب راهنمای دیجیتالی بازی می‌شود. این نسخه 59.99 دلار قیمت دارد.

در نهایت هم از نسخه‌ی Obsidian Edition رو نمایی شد که نسخه‌ی دیجیتالی 74.99 دلار قیمت دارد و شامل تمام محتویات اضافه و بسته‌های الحاقی می‌شود. همچنین نسخه‌ی فیزیکی این نسخه هم با قیمت 79.99 دلار عرضه می‌شود که علاوه بر مواردی که در نسخه‌ی دیجیتالی موجود است، شامل یک نقشه‌ی پارچه‌ای، یک دفترچه‌ی یادداشت و یک کارت پستال می‌شود. شما می‌توانید تصویر این موارد را در زیر مشاهده کنید:

تانی کال

پردیس گیم

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *