امروز شرکت کپکام به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Dead Rising 4 برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و تاریخ عرضه آن را نیز مشخص کرد.

این بازی با نام Dead Rising 4: Frank’s Big Package در تاریخ 5 دسامبر (۱۴ آذر) در اروپا و آمریکای شمالی منتشر می‌شود و شامل تمامی بسته‌های الحاقی بازی که پیش از این برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شده نیز خواهد بود.

این بازی همچنین شامل پک قهرمانان کپکام نیز می‌شود که به فرانک وست اجازه می‌دهد لباس بسیاری از قهرمانان‌ بازی‌های کپکام را به تن کند و حملاتی شبیه به آن‌ها را انجام دهد.

در زیر می‌توانید جزئیات بازی Dead Rising 4: Frank’s Big Package بخوانید:

  • بازی Dead Rising 4 که شامل آخرین نسخه به همراه تمامی درجات سختی است.
  • تمامی بسته‌های الحاقی بازی که شامل Stocking Stuffer Holiday ،Frank Rising و Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf می‌شود.
  • تمامی محتویات اضافی که شامل پک لباس‌های بازی Street Fighter، بسته My Bloody Valentine، کمان Candy Cane و Ugly Winter می‌شود.
  • قهرمان کپکام که به فرانک اجازه می‌دهد لباس مختلفی به تن کند و بار دیگر داستان بازی را با حملات کاملا مختلف تجربه کنید.

باید اشاره کنیم که کسانی که بازی را برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی خریداری کنند به بسته قهرمانان کپکام به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت.

 

……

دانلود ویدئو

کپکام آمار دقیق مربوط به فروش بازی Dead Rising 4 را هنوز منتشر نکرده است ولی اعتراف کرده است که فروش بازی بسیار کم بوده و حتی به یک میلیون نسخه هم نرسیده است. حالا با انتشار بازی برای پلی‌استیشن 4 انتظار دارد که فروش بازی کمی بهتر شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *