اولین بسته‌الحاقی بازی Nioh اثر استودیو «تیم نینجا» (Team Ninja) با نام Dragon of the North در ماه پیش منتشر شد. سازندگان خبر از انتشار بسته‌الحاقی دوم می‌دهند و حتی تاریخ دقیق عرضه آن را نیز مشخص کرده‌اند.

بازی Nioh عنوانی است که اکثر بازیکنان آن را ترکیبی از بازی‌های نینجا گایدن (Ninja gaiden) و سری بازی‌های سول برن (Soul borne) می‌ دانند؛ این عنوان از المان‌ها و مولفه‌های کلیدی این بازی‌ها استفاده کرده و توانسته است با ترکیب آن‌ها با دیگر مولفه‌های بازی، به عنوانی خوب هم از لحاظ فروش و هم از نظر منتقدین تبدیل شود.

نام بسته‌الحاقی دوم این بازی Defiant Honor خواهد بود که در قلعه اوساکا جریان دارد. این مکان بزرگ‌ترین و رسوخ ناپذیر‌ترین قلعه در دوران Sengoku بوده است. در این قلعه جنگجو افسانه‌ای «یوکیمورا سانادا» (Sanada Yukimura) حضور دارد که به قبیله Toyotomi خدمت می‌کند.

Defiant Honor در طول زمستان سخت جریان دارد. Willian، شخصیت اصلی بازی Nioh با همراهی Date Masamune به دنبال Maria می‌روند. همچنین سلاح‌های جدیدی همانند tonfa به بازی اضافه شده است. در Defiant Honor قرار است زره‌ها و آیتم‌های جادویی جدید و دشمن‌های جدیدی نیز مشاهده کنید.

درجه‌های سختی جدید و شخصیت‌های جدیدی نیز در این عنوان خواهیم دید. این بسته‌الحاقی در تاریخ 25 جولای (3 مرداد) در پلی‌استیشن استور به قیمت $9.99 قابل خریداری خواهد بود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *