تاریخ انتشار بلوری سریال Sharp Objects و جزئیات این نسخه اعلام شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی سریال Sharp Objects (چیزهای تیز) تایید و اعلام شده است. مدت کوتاهی است که پخش این مینی سریال تحسین شده از شبکه HBO به پایان رسیده است. این سریال، اقتباسی از رمانی به همین نام اثر گیلین فلین است که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. حال شبکه HBO اعلام کرد که نسخه دیجیتالی و خانگی سریال Sharp Objects که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۲۷ نوامبر امسال (۶ آذر) منتشر خواهد شد. این نسخه‌ها دارای محتوای اضافه خواهند بود که از جمله آن می‌توان به بخش Creating Wind Gap اشاره کرد که در آن به خلق شهر ویند گپ پرداخته می‌شود و این بخش در هر سه نسخه این سریال در دسترس است.

با این حال، سریال Sharp Objects دارای سه محتوای اضافه دیگر است که تنها برای کسانی که نسخه دیجیتالی آن را خریداری می‌کنند در دسترس خواهد بود که این سه بخش Inside the Mind of Gillian Flynn که در مورد گیلین فلین و ایده نوشتن این رمان است، بخش Anatomy of a Scene: Calhoun Day که به بررسی روز کلهون می‌پردازد و بخش Character Pieces که شخصیت‌های سریال را بررسی می‌کند، نام دارند. ایمی آدامز در نقش کمیل پریکر، پاتریشا کلارکسون در نقش ادورا کرلین، الیزا اسکنلن در نقش اما، الیزابت پرکینز در نقش جکی، مدیسون دونپورت در نقش مردیت ویلر، کریس مسینا در نقش کارآگاه ریچارد ویلیس، مت کریون در نقش بیل ویکری، تیلور جان اسمیت در نقش جان کین، هنری چرنی در نقش آلن و سوفیا لیلیس در نقش کودکی کمیل، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Sharp Objects حضور داشته‌اند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Sharp Objects داستان خبرنگاری به نام کمیل پریکر را روایت می‌کند که در گذشته، پس از مرگ خواهرش و به علت خودآزاری‌های فراوان، مدتی را در یک آسایشگاه روانی بستری بوده است. زمانی که او برای پوشش دادن به اخبار قتل خشونت‌آمیز دو دختربچه به زادگاهش برمی‌گردد ناگهان دچار حمله‌های عصبی می‌شود و تمام اتفاقات گذشته به شکل کابوس‌واری به او حمله‌ور می‌‌شوند. کمیل در این شهر، با اینکه با مادر روانپریش و ثروتمندش رابطه‌ی خوبی ندارد، مجبور می‌شود با وی در عمارت قدیمیشان زندگی کند و در ادامه، برای پی بردن به برخی سوالات خود، به خواهر ناتنی نوجوانش، اما نزدیک می‌شود. او که به همراه کارآگاهی به نام ریچارد ویلیس مشغول تحقیق روی قتل‌ها است، به وجود شباهت‌هایی بین خودش و قربانیان پرونده پی می‌برد.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *