تاریخ انتشار بلوری فیلم 1917

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم 1917 تایید و اعلام شده است. به نقل از VitalThrills، بخش محصولات خانگی شرکت یونیورسال پیکچرز اعلام کرد در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم تحسین شده و برنده ۳ جایزه اسکار در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۰ (۲۰ اسفند ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۰ (۵ فروردین ۱۳۹۹) خواهیم بود. فیلم 1917 که اکران گسترده آن از ماه دی آغاز شده بود، تا به امروز بیش از ۳۲۸.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از ۱۴۸.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۷۹.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم 1917 را مشاهده کنید:

فیلم 1917

نسخه خانگی فیلم 1917 دارای محتوای اضافه نیز خواهد بود که از جمله آن می‌توان به ویدیویی در مورد ارتباط شخصی سم مندس با جنگ جهانی اول، پشت صحنه و نسخه ۳۶۰ درجه یک فیلم تنها با یک شات که راجر دیکینز نشان می‌دهد که چگونه این صحنه ساخته شده، موسیقی فیلم، ویدیوهایی از پشت صحنه فیلم، بخشی در مورد تصاویر واقعی جنگ جهانی اول و مقایسه با فیلم و تفسیر صوتی فیلم با حضور سم مندس و راجر دیکینز، اشاره کرد. تمرکز فیلم 1917 روی ماموریتی خطرناکی است که این مأموریت قرار است سرنوشت جنگ جهانی اول را در سال ۱۹۱۷ تغییر دهد. درواقع این مأموریت باعث نجات داده شدن نیروهای بریتانیایی و فرانسوی و همچنین زمین‌گیری ارتش آلمان خواهد شد که زمینه‌ساز پایان جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۸ نیز بوده است.

جرج مکای، دین-چارلز چپمن، بندیکت کامبربچ، کالین فرث، مارک استرانگ، ریچارد مدن، اندرو اسکات، دنیل میز، آدریان اسکاربورو، جیمی پارک و جرج ورال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم 1917 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم با موضوع جنگ جهانی اول بر عهده سم مندس، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم American Beauty (زیبای آمریکایی) و فیلم Skyfall (اسکای‌فال)، بوده که علاوه‌بر کارگردانی، او به‌همراه کریستی ویلسون وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *