تاریخ انتشار بلوری فیلم Christopher Robin

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) تایید و اعلام شده است. این فیلم لایو اکشن اکرانش را از تابستان امسال آغاز کرد و با اینکه فروشی مانند بیشتر فیلم‌های کمپانی والت دیزنی را تجربه نکرد، اما عملکرد قابل قبولی را در گیشه داشت. فیلم کریستوفر رابین تا به امروز بیش از ۱۸۰.۵ میلیون دلار که شامل ۹۸.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۸۲.۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کرده و بودجه ساخت این فیلم حدود ۷۵ میلیون دلار اعلام شده است. والت دیزنی اعلام کرد که هر دو نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Christopher Robin که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K می‌شود، در تاریخ ۶ نوامبر امسال (۱۵ آبان) منتشر خواهند شد. همچنین دیزنی تصویر روی جلد نسخه خانگی این فیلم را منتشر کرد که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

نسخه خانگی فیلم Christopher Robin دارای محتوای اضافه نیز خواهد بود که در آن ویدیوهایی از خلق و زندگی بخشیدن به شخصیت‌ وینی د پو و دیگر شخصیت‌های مجموعه و دنیای The Hundred Acre Wood، چگونگی خلق صدای وینی د پو، صحبت سازندگان برای اختصاص دادن یک فیلم به وینی و همچنین یک بخش جالب در مورد دوستی والت دیزنی با وینی، دیده می‌شود. علاوه بر این، یک تریلر از نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Christopher Robin منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:


ایوان مک‌ گرگور در نقش کریستوفر رابین، هایلی اتول در نقش اولین رابین، برونته کارمایکل در نقش مدلین رابین و مارک گیتیس در نقش کیت وینسلو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Christopher Robin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جیم کامینگز در نقش وینی د پو، کریس اودوود در نقش تایگر، نیک محمد در نقش پیگلت، براد گارنت در نقش ایور، توبی جونز در نقش جغد، سوفی اوکوندو در نقش کانگا، پیتر کاپالدی در نقش خرگوش و وایات هال در نقش روو، نیز صداپیشگی شخصیت‌های این فیلم را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی فیلم Christopher Robin بر عهده مارک فورستر، کارگردان فیلم World War Z (جنگ جهانی زد)، بوده است.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *