تاریخ انتشار بلوری فیلم Knives Out

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Knives Out (چاقوکشی) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی شرکت لاینزگیت اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن امسال) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی و فیزیکی فیلم چاقوکشی که شامل نسخه 4K Ultra HD، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) خواهیم بود. انتظار می‌رود که فیلم Knives Out دارای محتوای اضافه از جمله صحنه‌های حذف شده، پشت صحنه ساخت و غیره نیز باشد. فیلم Knives Out در ماه آذر امسال روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم بسیار موفق و تحسین شده تا به امروز بیش از ۲۷۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۱۴۷.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۳۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، تونی کولت، کاترین لانگفورد، کریستوفر پلامر، دان جانسون و جیدن مارتل، از جمله بازیگرانی بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Knives Out داستان کارآگاهی را دنبال می‌کند که در حال بررسی قتلی است که خانواده شخص به قتل رسیده در مرکز این پرونده عجیب و غریب و بسیار مرموز قرار دارد. درواقع تمرکز فیلم روی قتل هارلان ترومبی است که حال تمامی اعضای خانواده او مظنون به قتلش هستند. رایان جانسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out را بر عهده داشته است.

همچنین دنباله فیلم Knives Out نیز در دست ساخت است که جانسون اکنون در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است و همچنین دنیل کریگ نیز قرار است بار دیگر نقش کارآگاه بنوا بلنک را در فیلم Knives Out 2 بازی کند. همچنین فیلم Knives Out اخیرا تنها نامزد دریافت یک جایزه اسکار شده است.

تانی کال

برگرفته از BloodyDisgusting

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *