تاریخ انتشار بلوری فیلم First Man

ماه مهر امسال بود که فیلم First Man (نخستین انسان) به‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه این فیلم با تحسین منتقدان مواجه شده بود، اما نتوانست عملکرد خوبی را در گیشه داشته باشد. این فیلم که با بودجه‌ای حدود ۵۹ میلیون دلار تولید شده، تا به امروز بیش از ۱۰۰.۴ میلیون دلار که شامل بیش از ۴۴.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۵.۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروش کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم First Man تایید و اعلام شده است. کمپانی یونیورسال پیکچرز با انتشار تریلری اعلام کرد که در ابتدا نسخه خانگی این فیلم در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۸ دی امسال) و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ (۲ بهمن امسال) عرضه خواهند شد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:


نسخه خانگی فیلم First Man دارای محتویات اضافه از جمله صحنه‌های حذف شده فیلم و ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم از جمله فیلمبرداری فرود در ماه و قدم گذاشتن اولین انسان در ماه، فیلمبرداری صحنه آماده شدن سفینه آپولو ۱۱، فیلمبرداری در ناسا و فیلمبرداری تست‌های پروازی پیش از انجام ماموریت پرواز به ماه، نیز خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم First Man را مشاهده کنید:

کارگردانی فیلم First Man بر عهده دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های موزیکال موفق و تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش) و فیلم La La Land (لا لا لند)، بوده است. رایان گاسلینگ در نقش نیل آرمسترانگ، کلر فویدر نقش جنت شارون، کوری استول در نقش باز آلدرین، کایل چندلر در نقش دیک اسلایتون، جیسون کلارک در نقش ادوارد هیگینز وایت، جان برنتال در نقش دیوید اسکات، برایان دارسی جیمز در نقش جوزف ای واکر، پاتریک فوگیت در نقش الیوت سی، کوری مایکل اسمیت در نقش راجر بی. چافی و اسکایلر بیبل در نقش ریچارد اف گوردن جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم First Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تانی کال

برگرفته از TheHDroom

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *