تاریخ انتشار بلو-ری Captain Marvel

هواداران مارول تا چند هفته‌ی آینده می‌توانند کلکسیون خود را کامل‌تر کنند. دیزنی شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که دیسک بلو-ری و دی‌وی‌دی «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) اواخر ماه می منتشر می‌شود.

«کاپیتان مارول» در تاریخ ۲۸ می (سه شنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۸) از طریق سرویس‌های دیجیتال آی‌تونز و آمازون در دسترس قرار می‌گیرد. این فیلم سپس دو هفته بعد و در تاریخ ۱۱ جون (سه شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۸) بر روی دیسک‌های بلو-ری و دی‌وی‌دی عرضه می‌شود.

در ویدیویی که تاریخ انتشار دیسک بلو-ری فیلم را اعلام می‌کند، دیزنی فاش کرده است که صحنه‌های حذف شده‌، پشت صحنه و کلیپی مرموز تحت عنوان «پیشینه‌ی نیک فیوری» نیز بر روی دیسک‌ها قرار خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که این ویدیو مصاحبه‌ای با «ساموئل جکسون» در مورد «دنیای سینمایی مارول» است و یا یک فیلم کوتاه.

«کاپیتان مارول» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های امسال است که بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته و با اکران «انتقام‌جویان: آخر بازی» دوباره به فهرست ده فیلم پرفروش هفته بازگشته است.

«بری لارسن» ستاره‌ی این فیلم پرخرج به تازگی از اینکه فرصت بازی در نقش «کارول دنورز» به او داده شده از استودیو قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرده است که این فیلم درهای بیشتری به روی زنان در هالیوود بگشاید. لارسن در کنفرانس «زنان دنیا» می‌گوید: «خوشحالم که این سقف شیشه‌ای را شکستم. نمی‌دانم درک [این مسئله که زنان می‌توانند نقش اصلی فیلم‌های ابرقهرمانی پرفروش را بازی کنند] برای مردم تا این اندازه سخت بود…»

«کاپیتان مارول» نهمین هفته اکران خود در آمریکای شمالی را پشت سر می‌گذارد و تاکنون ۴۲۰.۷ میلیون دلار فروخته است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *