تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Boys به زودی اعلام می شود

ماه مرداد گذشته بود که فصل اول سریال The Boys (بویز) از شبکه آمازون منتشر شد که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده و همچنین پیش از انتشار فصل اول، این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده بود. در حال حاضر می‌دانیم که فصل دوم سریال بویز قرار است در میانه‌های سال ۲۰۲۰ منتشر شود، اما همه‌گیری ویروس کرونا باعث نگرانی طرفداران در مورد زمان پخش این سریال و همچنین مراحل پس از تولید آن شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌زودی اخبار جدیدی از فصل دوم سریال The Boys منتشر خواهد شد. اریک کریپک، شورانر این سریال با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر اطلاعات جدیدی از وضعیت تولید فصل دوم سریال The Boys را به اشتراک گذاشته است.

مانند بسیاری از استودیوها، کار روی فصل دوم سریال The Boys ازطریق دورکاری انجام شده و بیشتر کارها و بخش‌های آن به پایان رسیده است. به‌طور کلی هنوز بخش صدا و جلوه‌های ویژه نیاز به کار بیشتری دارند، اما کلیت کار روی فصل دوم به اتمام رسیده است و کار روی دیگر بخش‌های باقی‌مانده به‌زودی تکمیل خواهد شد. در ادامه کریپک به تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Boys اشاره کرد و وعده داد که به‌زودی تاریخ انتشار فصل دوم این سریال مورد انتظار اعلام خواهد شد. بنابراین طی این روزها باید منتظر اخبار جدید و رسمی از آمازون در این رابطه باشیم که بالاخره ببینیم چه زمان می‌توانیم شاهد انتشار فصل دوم سریال The Boys باشیم.

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جنیفر اسپوزیتو، سایمون پگ، آیا کش، گوران ویسنجیک، پتن اسوالت و کلودیا دومیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت سریال بویز را بر عهده دارند.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *