تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Umbrella Academy

ماه فروردین گذشته بود که شبکه Netflix از تمدید سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل دوم این سریال ابرقهرمانی و مورد انتظار مشخص شده است. شبکه نت فلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال The Umbrella Academy در روز جمعه، ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. همچنین نتفلیکس ویدیویی را در این مورد منتشر کرده که درواقع اشاره‌ای به یکی از صحنه‌های مشهور و محبوب فصل اول این سریال دارد که صد البته دو شخصیت دیگر نیز به آن‌ها اضافه شده‌اند و حاوی تصویر رسمی از فصل دوم این سریال نیست، اما این ویدیو در شرایط قرنطینه و خانه‌نشینی ضبط شده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را در صفحه رسمی نتفلیکس در یوتیوب تماشا کنید.

فصل دوم سریال The Umbrella Academy

تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الن پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و جاستین مین در نقش بن، از جمله بازیگران و اعضای خانواده هارگریوز هستند که برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود در فصل دوم سریال The Umbrella Academy بازگشته‌اند و همچنین ریتو آریا، یوسف گیت‌وود و مارین آیلند، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم این سریال اضافه شده‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا بر عهده استیو بلکمن بوده است.

سریال The Umbrella Academy براساس یک مجموعه کامیک اثر جرارد وی و گابریل با و متعلق به شرکت دارک هورس کامیکز تولید می‌شود. همچنین فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا نیز مانند فصل اول در ۱۰ قسمت یک ساعته تولید شده است. سریال The Umbrella Academy داستان یک گروه از ابرقهرمانی را دنبال می‌کند که همگی به شکل غیر عادی به دنیا آمده‌اند و باتوجه‌به توانایی‌های ذاتی‌ای که در اختیار دارند، تحت سرپرستی شخصی به‌نام رجینالد هارگریوز درمی‌آیند، اما پس از اینکه هارگریوز به‌طرز مشکوکی کشته می‌شود، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا به کمک همدیگر راز مرگ رئیس خود را کشف کنند و از آن پرده بردارند و همچنین دنیا نیز قرار است در چند روز آینده به پایان برسد، اما اختلافات خواهران و برادران باعث تغییر همه چیز می‌شود.

تانی کال

برگرفته از Variety

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *