تاریخ انتشار فیلم Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga

در تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فیلم Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga مشخص شده است. شبکه نت فلیکس با اینکه مراسم یوروویژن امسال به علت شیوع ویروس کرونا عقب افتاده، اما فیلم کمدی و موزیکال آن که براساس همین مراسم تولید شده، قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹) از این سرویس استریم منتشر شود. همچنین تیزر تریلر یا به عبارتی بهتر، موزیک ویدیویی از فیلم Eurovision Song Contest (مسابقه آواز یوروویژن) منتشر شده که در این ویدیو شاهد حضور ویل فرل و ریچل مک‌آدامز هستیم که در حال خواندن آهنگ Volcano Man برای حضور در مسابقه یوروویژن هستند. شما می‌توانید این ویدیو را در صفحه رسمی نتفلیکس (Netflix) در یوتیوب تماشا کنید.

فیلم Eurovision براساس رویدادی در دنیای موسیقی با همین عنوان ساخته شده است. Eurovision Song Contest یک مسابقهٔ موسیقی است که از سال ۱۹۵۶ به‌‌صورت سالیانه در کشورهای اروپایی برگزار می‌شود که در طول چند سال اخیر شاهد حضور کشورهای مهمان و خارج از اروپا نیز در این مسابقه بوده‌ایم. طبق قوانین این مسابقه، تنها کشورهای فعال عضو اتحادیه پخش اروپا، امکان شرکت در این مسابقه را دارند. گروه افسانه‌ای ABBA که نماینده کشور سوئد در ۱۹۷۴ بود و سلن دیون، خوانندهٔ اصالتاً فرانسوی معروف موسیقی پاپ که کشور سوئیس را در ۱۹۸۸ برنده کرد، با این مسابقه به‌شهرت جهانی دست پیدا کردند.

ویل فرل، ریچل مک‌آدامز، پیرس برازنان، دن استیونز، دمی لواتو، گراهام نورتون، اولافور داری اولافسون، یوهانس هویکور یوهانسون، بیورن هلینر هارالدسون و نینا داگ فیلیپستادر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید دابکین، کارگردان فیلم The Judge (قاضی) وظیفه کارگردانی فیلم یوروویژن را براساس فیلمنامه‌ای از ویل فرل و اندرو استیل بر عهده داشته است.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *