تاریخ انتشار قسمت دوم بازی Life is Strange: Before The Storm

استودیو Deck Nine تاریخ انتشار قسمت دوم بازی Life is Strange: Before The Storm با نام Brave New World را مشخص کرده و تریلر جدیدی از آن منتشر کرده است.

طبق گفته استودیو Deck Nine، قسمت بعدی بازی Life is Strange: Before The Storm در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود. این بازی که پیش درآمدی بر بازی بسیار زیبای Life is Strange است، ما را در نقش کلویی پرایس قرار می‌دهد. خلاصه داستان قسمت اول بازی را می‌توانید در زیر بخوانید:

همانند فصل اول این عنوان نیز در شهر «ارکیدیا بی» (Arcadia Bay) و 3 سال قبل‌تر از داستان فصل اول اتفاق می‌افتد. «کلویی پرایس» (Chloe Price)، شخصیت اصلی، مانند دیگر نوجوانان هم سن خود، در خانه‌اش با مشکلات زیادی مواجه شده است و از لحاظ احساسی در سطح متزلزلی قرار دارد. او به تازگی پدرش را از دست داده و بهترین دوستش، «مکس» (Max)، نیز به شهر دیگری نقل مکان کرده است. مشکل از دست دادن پدر و بهترین دوستش باعث می‌شوند که کلویی به سمت مصرف مواد مخدر، مشروب و پارتی‌های شبانه روی آورد تا از زندگی فلاکت بار حقیقی خود رهایی یابد.

تریلر منتشر شده از این بازی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

دانلود تریلر

سازنده فصل اول این بازی، استودیو Dontnod Entertainment، فعلا سرش شلوغ است و در حال ساخت بازی‌های Vampyr و Life is Strange 2 است. قسمت اول بازی Life is Strange: Before the Storm در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) منتشر و با بازخوردهای نسبتا خوبی از سوی منتقدین روبه رو شد.

تانی کال

برگرفته از Gamingbolt

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *