تاریخ انتشار نسخه‌های دیجیتال و بلو-ری Bad Boys For Life

دنباله‌ی اکشن «پسران بد برای همیشه» در گیشه موفقیت‌های چشمگیری به دست آورد و قرار است به زودی وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شود. این فیلم بنابر اعلام سونی در تاریخ ۳۱ مارس (۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۹) به صورت دیجیتال (WEB-DL) و ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) روی دیسک‌های بلو-ری عرضه می‌شود. انتشار فیلم با محتویات اضافی بسیاری همراه خواهد بود.

در «پسران بد برای همیشه» علاوه بر «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس»، بازیگران دیگری چون «ونسا هاجنز»، «الکساندر لودویگ»، «چارلز ملتون»، «پائولا نونی‌یز»، «کیت دل کاستیلو»، «نیکی جم» و «جو پانتولیانو» ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم به نویسندگی «کریس برمنر»، «پیتر کرگ» و «جو کارناهان» توسط «عادل ال اربی» و «بلال فلاح» فیلمسازان بلژیکی کارگردانی شد.

محتویات اضافی که هم به صورت دیجیتال و هم به همراه دیسک‌های بلو-ری عرضه می‌شوند شامل مصاحبه‌ با فیلمسازان و بازیگران، مستندهای پشت صحنه، صحنه‌های حذف شده، یک پایان متفاوت و راهنمای چندگانه‌ی «پسران بد» توسط تهیه‌کننده‌ی فیلم «جری بروک‌هایمر» می‌شود.

«پسران بد برای همیشه» که از منتقدین امتیاز ۷۷ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد با بودجه‌ی ۹۰ میلیون دلاری ساخته شد و در سراسر دنیا ۴۱۵ میلیون دلار فروخت و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ چندگانه و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در ماه ژانویه تبدیل شد. به دنبال موفقیت فیلم سونی اواسط ژانویه اعلام کرد که قسمت چهارم فیلم را با همکاری مجدد برمنر به عنوان نویسنده تولید خواهد کرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *